اقدامات فرهنگی کردستان نیازمند تصمیمات جمعی است
کد خبر: 4211193
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۹

اقدامات فرهنگی کردستان نیازمند تصمیمات جمعی است

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: اقدامات فرهنگی کردستان نیازمند خرد و تصمیمات جمعی است که با رعایت چارچوب‌های اساسی انجام شود.

عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان امروز، ۳۰ فروردین در جلسه شورای فرهنگ عمومی گفت: خداوند فرموده بشارت ده، همان کسانی که سخنان را می‌شنوند و از نیکوترین آن‌ها پیروی می‌کنند آنان کسانی هستند که خدا هدایتشان کرده، و آن‌ها خردمندانند.

وی با اشاره به وجود 55 هزار کارمند و خیل عظیمی از جامعه دانشگاهی در استان، این پتانسیل‌ها را ظرفیت بزرگی برای جهاد تبیین و فرهنگ‌سازی مسائل فرهنگی دانست و افزود: تبیین کلام اهل بیت(ع) در رابطه با مسائل معنوی باید بیان شود.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان با اشاره به اینکه باید فرهنگ کتابخوانی بین مردم به ویژه جوانان ترویج داده شود، بیان کرد: پیشنهاد می‌شود نشست‌های فرهنگی و کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه و مدرسه‌های استان برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه در حمایت از حمله اخیر سپاه به رژیم صهیونیستی مواضع و حرکتی از جامعه دانشگاهی کردستان ندیدیم، یادآور شد: دانشگاه‌ها باید حضور مؤثری در جامعه داشته باشند.

حجت‌الاسلام پورذهبی با اشاره به اینکه اقدامات فرهنگی کردستان نیازمند خرد و تصمیمات جمعی است که با رعایت چارچوب‌های اساسی باید انجام شود، گفت: هرکدام از مسئولان باید در ادارات و دستگاه‌های اجرایی شورای فرهنگی تشکیل داد و خروجی را اعلام کنند.

انتهای پیام
captcha