مرحله جدید مسابقه «زندگی با آیه‌ها» برگزار می‌شود
کد خبر: 4209743
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۹
در چهارمحال‌وبختیاری

مرحله جدید مسابقه «زندگی با آیه‌ها» برگزار می‌شود

روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در اطلاعیه‌ای از آغاز ثبت‌نام در مرحله جدید مسابقه «زندگی با آیه‌ها» در استان هم‌زمان با سراسر کشور در ۲ مرحله استانی و شهرستانی خبر داد.

مسابقه زندگی با آیه‌ها

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در اطلاعیه‌ای از آغاز ثبت‌نام در مسابقه «زندگی با آیه‌ها» در استان هم‌زمان با سراسر کشور در ۲ مرحله استانی و شهرستانی خبر داد.

بر این اساس، مخاطبان طرح ملی مسطورا یا سطر سطر زندگی با آیه‌ها در سه گروه شامل دختران و پسران ۷ تا ۱۲ سال، ۱۳ تا ۱۸ سال و بانوان و آقایان ۱۹ سال به بالا در مسابقه این طرح شرکت می‌کنند.

مرحله اول این مسابقه در سطح شهرستانی، در بازه زمانی اول تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد. تاریخ برگزاری مرحله دوم نیز در سطح استانی از ۱۶ تا ۲۰ اردیبهشت‌ماه تعیین شده است.

اهدای جوایز ارزنده به برگزیدگان مراحل شهرستانی و استانی، اعطای گواهینامه و سفر به مشهد مقدس از امتیازات مسابقه زندگی با آیه‌ها اعلام شده و اختتامیه این رویداد و تجلیل از برگزیدگان، در بازه زمانی ۲۵ لغایت ۳۱ اردیبهشت‌ماه است.

علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه زندگی با آیه‌ها فرم ثبت‌نام خود را از طریق لینک https://formafzar.com/form/18m0p تکمیل کنند.

مخاطبان جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها مراجعه یا با شماره ٠٣٨٣٢٢٢۴٠٠٠ اداره امور قرآنی تماس حاصل کنند.

انتهای پیام
captcha