۱۰ هزار نفر از نمایشگاه قرآن چهارمحال‌وبختیاری بازدید کردند
کد خبر: 4209731
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۳
طی ۳ روز؛

۱۰ هزار نفر از نمایشگاه قرآن چهارمحال‌وبختیاری بازدید کردند

مدیر نمایشگاه قرآن چهارمحال و بختیاری گفت: بر اساس آمارهای احصا شده و رصد رفت و آمد بازدیدکنندگان، حدود ۱۰ هزار نفر در سه روز کار نمایشگاه از روز افتتاحیه در عصر روز شنبه ۱۸ فروردین تا ظهر امروز، ۲۱ فروردین بازدید کردند.

آسیه ارزانی، نمایشگاه قرآن چهارمحال و بختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، آسیه ارزانی، مدیر نمایشگاه قرآن استان با حضور در غرفه ایکنا با اشاره به اینکه این رویداد قرآنی در ۲ بخش نمایشگاهی و فروشگاهی برگزار شد، اظهار کرد: بیشترین استقبال مردم مربوط به شبستان «قرآن و رسانه» بود که جُنگ‌های قرآنی ویژه کودک و نوجوان، برنامه‌های فرهنگی و هنری، پخش فیلم سینمایی و محافل انس با قرآن کریم در این بخش برگزار شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه بازخوردهای خوبی چه از جانب دانش‌آموزان و چه خانواده‌ها در مورد برنامه‌های شبستان قرآن و رسانه دریافت کردیم و کودکان و نوجوانان چه از سوی مدارس و چه به همراه خانواده در ساعات کار نمایشگاه حضور پررنگی در این شبستان داشتند.

ارزانی بیان کرد: در بخش فروشگاهی نیز هم در بخش کتاب و هم محصولات فرهنگی و قرآنی استقبال خوبی را طی سه روز کار این رویداد قرآنی شاهد بودیم.

مدیر نمایشگاه قرآن چهارمحال و بختیاری گفت: بر اساس آمارهای احصا شده و رصد رفت و آمد بازدیدکنندگان، حدود ۱۰ هزار نفر در سه روز کار نمایشگاه از این رویداد قرآنی از روز افتتاحیه در عصر روز شنبه ۱۸ فروردین تا ظهر امروز، ۲۱ فروردین بازدید کردند.

ارزانی با اشاره به تجربه اول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان در برپایی نمایشگاه قرآن، تصریح کرد: خوشبختانه تجربه خوبی بود و به اهدافی که دنبال می‌کردیم رسیدیم ضمن اینکه نظرات و دیدگاه‌ها نیز جمع‌آوری و بررسی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه قرآن استان شامگاه امروز با جشن ویژه عید سعید فطر به پایان می‌رسد، افزود: این جشن از ساعت ۱۸ در محوطه بیرونی نمایشگاه با برگزاری جشن بادکنک‌ها و ثبت دلنوشته‌های کودکان و نوجوانان برای امام زمان(عج) و نیز نورافشانی آسمان و دیگر برنامه‌های متنوع برگزار خواهد شد.

ارزانی در پایان گفت: ضیافت افطار و پذیرایی از بازدیدکنندگان نمایشگاه قرآن در چایخانه امام رضایی(ع) از دیگر بخش‌های پایانی این رویداد قرآنی خواهد بود. 

انتهای پیام
captcha