همکاری ۳۵ بانوی خادمیار در برپایی نمایشگاه قرآن کریم چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4209569
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۴

همکاری ۳۵ بانوی خادمیار در برپایی نمایشگاه قرآن کریم چهارمحال‌وبختیاری

دبیر کانون تخصصی بانوان و خانواده خدمت رضوی چهارمحال و بختیاری گفت: در جریان برپایی نمایشگاه قرآن استان از ۱۸ تا ۲۱ فروردین‌ماه، ۳۵ بانوی خادمیار در نمایشگاه قرآن کریم خدمت‌رسانی می‌کنند.

بانوان خادمیار رضوی

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، فرزانه گنجی، دبیر کانون تخصصی بانوان و خانواده خدمت رضوی چهارمحال و بختیاری در جریان برپایی بیست‌ویکمین نمایشگاه قرآن کریم در استان به خبرنگار ایکنا گفت: بیست‌ویکمین نمایشگاه قرآن کریم در استان چهارمحال‌وبختیاری از ۱۸ تا ۲۱ فروردین‌ماه در فرهنگسرای شهرکرد در حال برگزاری است که ۳۵ بانوی خادمیار در ۲ شیفت صبح از ساعت ۹ تا ۱۲ و عصر از ۱۶ تا ۲۲ در برگزاری این نمایشگاه همکاری دارند.

وی ادامه داد: این افراد در رواق کودک قرآنی خدماتی از جمله آموزش قرآن و قصص قرآنی، خطابه‌خوانی، قرائت نماز و آموزش معارف مهدویت امام زمان ویژه کودکان با عنوان قرآن ناطق را انجام می‌دهند.

گنجی همچنین از برگزاری بازی‌های کودکانه برای سرگرم‌کردن کودکان و آموزش معارف قرآنی به آنها در «به باغ کودک قرآنی» در این نمایشگاه خبر داد و افزود: دختران و بانوان متولد دهه ۸۰ و ۹۰، با ثبت‌نام در سامانه «بی‌نهایت‌شو» به‌عنوان نماینده بی‌نهایت‌شو استان به حرم امام رضا(ع) متصل می‌شوند.

وی ادامه داد: با توجه به رصد میزان اهدای جوایز و مصرف برگ نقاشی‌های از پیش آماده شده، تاکنون بیش از ۵۰۰ کودک به رواق کودک قرآنی در این نمایشگاه مراجعه کردند.

گنجی در پایان گفت: خدمت بانوان خادمیار در این نمایشگاه در بخش‌های انتظامات، ایستگاه صلواتی پس از افطار و مدیریت فضای نمایشگاهی نیز بوده است و ادامه‌دار خواهد بود.

انتهای پیام
captcha