بزرگداشت سردار شهید «علی زاهدی» در شهرکرد برگزار شد + عکس
کد خبر: 4209559
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۵:۳۷
با حضور سردار فدوی

بزرگداشت سردار شهید «علی زاهدی» در شهرکرد برگزار شد + عکس

مراسم بزرگداشت سردار شهید «علی زاهدی»، از شهدای جنایت رژیم صهیونسیتی و حمله هوایی به کنسولگری ایران در دمشق و از فرماندهان اسبق تیپ ۴۴ حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال‌وبختیاری با حضور مسئولان استان و خیل عظیم مردم قدرشناس در مصلی امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد.

گرامیداشت شهید زاهدی

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، مراسم بزرگداشت سردار شهید «علی زاهدی»، از شهدای جنایت رژیم صهیونیستی و حمله هوایی به کنسولگری ایران در دمشق و از فرماندهان اسبق تیپ ۴۴ حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال‌وبختیاری روز گذشته، ۲۰ فروردین ماه با حضور مسئولان استان و خیل عظیم مردم قدرشناس در مصلی امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد.

سردار علی‌محمد اکبری، فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) در این مراسم اظهار کرد: سردار پاسدار شهید حاج علی زاهدی، مؤسس تیپ قمر بنی هاشم(ع) استان و فرمانده دلاور دوران دفاع مقدس به خصوص در عملیات‌های سرنوشت‌ساز بدر، کربلای ۴ و ۵ و والفجر ۸ بود.

وی با قدردانی از حضور خانواده شهید زاهدی در برنامه بزرگداشت شهادت ایشان، افزود: نام و یاد و خاطره سردار شهید زاهدی بزرگوار با تیپ همیشه سرافراز قمر بنی‌هاشم استان عجین است.

اکبری ادامه داد: سردار فدوی جانشین کل فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در جمع مردم فهیم و ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری حضور پیدا کرده است.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) با اشاره به علاقه زیاد مردم استان به سردار شهید علی زاهدی، گفت: این شهید بزرگوار در اوقات فراغت و در پشت جبهه، بیشترین حضورش را در استان چهارمحال‌وبختیاری در سرکشی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران و رزمندگان و جانبازان داشته است.

اکبری با تأکید بر گوش به فرمان رهبر بودن رزمندگان سپاه قمر بنی هاشم چهارمحال و بختیاری، گفت: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب گفتند انتقام پشیمان‌کننده از دشمن خواهیم گرفت و قطع به یقین که دشمنان ۴۵ سال ما را آزموده‌اند و مقابل آنها ایستاده‌ایم، این انتقام هم گرفته خواهد شد.

استحکام جبهه مقاومت 

در ادامه غلامعلی حیدری، استاندار چهارمحال‌وبختیاری گفت: امروز شاهد مراسم پرشکوه بزرگداشت شهادت شهید زاهدی و هم‌رزمان ایشان در مصلی امام خمینی(ره) شهرکرد بودیم و مردم استان با اشتیاق برای شرکت در مراسم بزرگداشت شهادت سردار شهید زاهدی حضور پیدا کردند.

وی با اشاره به فرماندهی سردار شهید زاهدی به‌عنوان فرمانده تیپ ۴۴ سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) استان در دهه ۶۰، گفت: اخلاص، شجاعت و معنویت ایشان برای هیچ‌کس پوشیده نیست و حقیقتاً شهادت این شهید تحول بزرگی ایجاد کرد.

حیدری در پایان گفت: شهادت سردار زاهدی جبهه مقاومت را مستحکم کرد و امیدواریم بتوانیم با نابودی رژیم صهیونیستی راه ایشان را ادامه دهیم.

انتهای پیام
captcha