بزرگ‌ترین محفل انس با قرآن دانش‌آموزی در شهرکرد برگزار شد + عکس
کد خبر: 4209424
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۹
هم‌زمان با سراسر کشور؛

بزرگ‌ترین محفل انس با قرآن دانش‌آموزی در شهرکرد برگزار شد + عکس

بزرگ‌ترين محفل انس با قرآن كريم دانش‌آموزان جهان اسلام در مدارس چهارمحال و بختیاری، هم‌زمان با سراسر کشور و محفل محوری استان با حضور بالغ بر ۳۰۰ دانش‌آموز در نمایشگاه قرآن استان واقع در فرهنگسرای ارشاد برگزار شد.

محفل انس با قرآن

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، بزرگ‌ترين محفل انس با قرآن كريم دانش‌آموزان جهان اسلام در مدارس چهارمحال و بختیاری، امروز ۲۰ فروردین‌ماه هم‌زمان با سراسر کشور برگزار شد. محفل محوری استان با حضور بالغ بر ۳۰۰ دانش‌آموز در نمایشگاه قرآن استان واقع در فرهنگسرای ارشاد برگزار شد.

ذوالفقار علیخانی، سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپررش استان در این برنامه قرآنی با اشاره به اینکه ماه رمضان بهترین فرصت برای انس با قرآن است، اظهار کرد: برگزاری محافل انس با قرآن کریم که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی هم مورد تأکید قرار گرفته است، یکی از مهم‌ترین ابزارهای ترویج فرهنگ والای قرآنی محسوب می‌شود.

علیخانی افزود: هم‌زمان با بیست‌وهشتمین روز ماه مبارک رمضان، برنامه‌ متمرکز محفل انس با قرآن کریم با حضور ۳۰۰ نفر از دانش‌آموزان استان در نمایشگاه قرآن استان واقع در فرهنگسرای ارشاد شهرکرد برگزار شده است.

وی تصریح کرد: همچنین هم‌زمان با سراسر کشور و مرکز استان، دانش‌آموزان مدارس سراسر استان نیز از ساعت ۹ صبح امروز ۲۰ فروردین‌ماه در بزرگ‌ترین محفل انس با قرآن کریم دانش‌آموزی جهان اسلام، شرکت کردند.

انتهای پیام
captcha