نمایشگاه قرآن چهارمحال‌وبختیاری در طول سال استمرار داشته باشد
کد خبر: 4209248
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۷

نمایشگاه قرآن چهارمحال‌وبختیاری در طول سال استمرار داشته باشد

فرماندار شهرستان شهرکرد با ابراز خرسندی از برپایی نمایشگاه قرآن چهارمحال و بختیاری، گفت: امیدوارم این رویداد قرآنی در طول سال نیز استمرار داشته باشد و علاقه‌مندان در تمامی فصول سال بتوانند از این فضای خوب بهره ببرند.

بهادر عبدالغنی، فرماندار شهرستان شهرکرد

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، بهادر عبدالغنی، فرماندار شهرستان شهرکرد در جریان برپایی نمایشگاه قرآن چهارمحال و بختیاری با حضور در غرفه خبرگزاری ایکنا با قدردانی از این رسانه قرآنی در انعکاس اخبار قرآنی استان، اظهار کرد: بازدیدی که از بخش‌های مختلف نمایشگاه داشتم به‌نظرم متنوع و خوب بود و حوزه سبک زندگی قرآنی، شبستان قرآن و رسانه، گوش سپردن به تلاوت‌های زیبا توسط قاریان استانی و نیز تلاوت قرآن کریم از بخش‌هایی بود که برای هر بازدیدکننده دلنشین است.

وی ادامه داد: با اینحال به‌نظرم بهتر بود که این نمایشگاه خوب از ابتدای ماه مبارک رمضان دایر می‌شد و چه بسا استقبال بهتری هم صورت می‌گرفت.

فرماندار شهرکرد تصریح کرد: امیدوارم این رویداد قرآنی در طول سال نیز استمرار داشته باشد و علاقه‌مندان در تمامی فصول سال بتوانند از این فضای خوب بهره ببرند.

عبدالغنی با بیان اینکه محل برپایی نمایشگاه قرآن در فرهنگسرای شهرکرد به‌خوبی انتخاب شده‌است، افزود: این مکان به‌راحتی برای همگان در دسترس است که می‌توانند به اینجا بیایند و استفاده کنند.

وی با تصریح اینکه انس با قرآن و زندگی با آیات شریفه کلام وحی نیاز امروز همه انسان‌ها است، توضیح داد: امیدوارم همه ما بتوانیم از فرامین و معارف کلام وحی بهره وافر را ببریم.

فرماندار شهرستان شهرکرد در خصوص برنامه‌های قرآنی این مجموعه به‌ویژه در ایام ماه مبارک رمضان، گفت: برگزاری جلسات روزانه جزءخوانی قرآن کریم و نیز برپایی نمازهای جماعت، تلاوت یک صفحه از قرآن در بین دو نماز از جمله این برنامه‌ها است.

عبدالغنی در پایان گفت: همچنین برخی دوره‌های آموزش قرآن کریم به‌همت استانداری و فرمانداری برگزار می‌شود تا بتوانیم انس کارکنان ادارات با کلام وحی را هر چه بیشتر ارتقا بدهیم و تک‌تک ما بتوانیم فرامین الهی را در حوزه کاری خود ساری و جاری کنیم و تحقق ببخشیم زیرا تنها در سایه عمل به دستورالعمل قرآن می‌توان رضایت مردم را کسب کرد.

انتهای پیام
captcha