برگزاری احیای قرآنی شب نیمه‌شعبان در مسجد صدوق + عکس
کد خبر: 4201974
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷

برگزاری احیای قرآنی شب نیمه‌شعبان در مسجد صدوق + عکس

همزمان با شب نیمه‌شعبان، به منظور احیای قرآنی شب میلاد امام زمان(عج)، مسجد صدوق شهرری میزبان اساتید و قاریان ممتاز و بین‌المللی بود.

برگزاری احیای قرآنی شب نیمه‌شعبان در مسجد صدوقبه گزارش ایکنا، مجلس احیای قرآنی شب نیمه‌شعبان از سوی مجمع قاریان شهر‌ری و با حضور جمعی از اساتید قرآنی و تلاوت قاریان ممتاز و بین‌المللی در مسجد صدوق برگزار شد.   

در این محفل قرآنی شش‌ساعته که با قرائت دعای فرج و فرازی از دعای کمیل و همچنین بیان اهداف برپایی این مجلس از سوی حجت‌الاسلام و‌المسلمین موسوی‌درچه‌ای همراه بود، قاریان قرآن شامل محمد اسدی به تلاوت آیاتی از سوره مبارکه «قصص»، رمضان خلیلی به تلاوت آیاتی از سوره مبارکه «هود» و ولی‌الله پوراحمدی به تلاوت آیاتی از سوره مبارکه «مریم»، سعید عبدی به تلاوت سوره‌های «فرقان» و «شمس» و حبیب‌الله پوراحمدی به تلاوت آیاتی از سوره «اسراء» پرداختند.

همچنین حمیدرضا احمدی‌وفا از قاریان بین‌المللی نیز آیاتی از سوره مبارکه «اسراء» را تلاوت کرد، ضمن آن که مصطفی سماواتی از ذاکران اهل بیت(ع) در بخشی از این برنامه به مولودی‌خوانی پرداخت.

تلاوت آیاتی از سوره «مریم» از سوی هادی موحدامین از قاریان بین‌المللی و همچنین سخنرانی محمدرضا صلح‌جو؛ پیشکسوت قرآنی در مورد لزوم تبلیغ و ترویج سنت حسنه احیای شب نیمه‌شعبان از دیگر بخش‌های این مراسم بود.  

محمدصادق بهشتی، هادی ایزدپناهی، محمدحسن حسن‌زاده از قاریان ممتاز به ترتیب به تلاوت آیاتی از سوره‌های «کهف»، «اعراف» و «احزاب» پرداختند و سپس مراسم ویژه قرآن به سر گرفتن از سوی حجت‌الاسلام موسوی‌درچه‌ای انجام شد که تا موقع اذان صبح ادامه پیدا کرد و با اقامه نماز صبح نیز این مراسم پایان یافت.

برگزاری احیای قرآنی شب نیمه‌شعبان در مسجد صدوق + عکس

دو ساعت از این احیای شش ساعت به طور زنده از رادیو قرآن پخش شد.

مراسم احیای قرآنی همه ساله در شب‌های عاشورا و نیمه شعبان از سوی مجمع قاریان قرآن کریم شهرری در مسجد صدوق با حضور جامعه قرآنی برگزار میشود.

جلسات هفتگی مجمع قاریان شهرری نیز صبح‌های جمعه از ساعت ۸ تا 12 با تدریس حجت‌الاسلام سیدمحمدجواد موسوی‌درچه‌ای در همین مسجد برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha