۱۰۰ جهادگر چهارمحال‌وبختیاری عازم مشهد مقدس شدند
کد خبر: 4195425
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷

۱۰۰ جهادگر چهارمحال‌وبختیاری عازم مشهد مقدس شدند

مسئول سازمان بسیج سازندگی چهارمحال و بختیاری از اعزام ۱۰۰ نفر از جهادگران استان به اردوی آموزشی زیارتی مشهد مقدس خبر داد.

اردوی آموزشی مشهد

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی بسیج سازندگی استان، هوشنگ فولادی، مسئول سازمان بسیج سازندگی چهارمحال و بختیاری از اعزام 100 نفر از جهادگران استان به اردوی آموزشی زیارتی مشهد مقدس خبر داد و گفت: در این اردوی سه روزه، 100 نفر از جهادگران برتر استان که طی سال‌های گذشته فعالیت مستمر در امر محرومیت‌زدایی و امدادرسانی به هم استانی‌‌ها و دیگر نقاط کشور را داشتند به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این اردوی سه روزه با هدف آشنایی جهادگران استان با روش‌های جدید مدیریت جهادی برگزار شده است، افزود: دوره‌های رسم هجرت، رسم خدمت، رسم جهاد و آشنایی فعالان جهادی استان با تکنیک‌های رسانه‌ای و اقناع جامعه از برنامه‌های این اردو است.

 مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) با اشاره به ثبت حدود یک‌هزار و 600 گروه جهادی در سامانه اطلس جهادی استان، اظهار کرد: گروه‌های جهادی تخصصی استان در رشته‌های مختلف و با اهداف گوناگون در استان تشکیل شده و در موقعیت‌ها و ایام مختلف سال به مناطق شناسایی و نیازمند خدمت اعزام می‌شوند.

فولادی با تأکید بر اینکه علاقه‌مندان می‌توانند با ثبت گروه جهادی در خدمت‌رسانی به مردم استان یاری‌گر باشند، گفت: این افراد با مراجعه به پایگاه‌ها، حوزه‌ها و نواحی مقاومت بسیج در سراسر استان می‌توانند گروه جهادی خود را معرفی و برای حمایت از آنان در سامانه اطلس جهادی ثبت کنند.

انتهای پیام
captcha