رئیس مرکز بهداشت چهارمحال‌وبختیاری منصوب شد
کد خبر: 4195367
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۸

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال‌وبختیاری منصوب شد

طی حکمی از سوی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرکرد، معاون بهداشتی دانشگاه و رئیس مرکز بهداشت چهارمحال‌وبختیاری منصوب شد.

انتصاب جدید

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، طی حکمی از سوی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرکرد، معاون بهداشتی دانشگاه و رئیس مرکز بهداشت چهارمحال‌وبختیاری منصوب شد.

محمدحسین اعرابی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در این حکم، علی‌ضامن صالحی‌فرد، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد را به عنوان معاون بهداشتی دانشگاه و رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری منصوب کرد.

در بخشی از این حکم آمده است:

«پس از حمد خداوند متعال و درود و صلوات بر محمد و آل محمد(ص) با عنایت به تعهد و تخصص و سوابق علمی ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان معاون بهداشتی دانشگاه و رئیس مرکز بهداشت استان منصوب می‌گردید.

امید است با یاری خداوند متعال با رعایت جوانب شرعی و قانونی و با عنایت به بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری و شعار دولت مردمی ایران قوی و بهره‌گیری از توان علمی و تجارب ارزشمند خویش برنامه‌ریزی مناسب استفاده از نظرات صاحب نظران و هماهنگی با این جانب در راستای اجرای سیاست‌ها و اهداف عالیه دانشگاه اقدام کنید.».

همچنین سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از زحمات علی احمدی در مدت تصدی این مسئولیت تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام
captcha