رونمایی از مستند «کوچه ۳۲» در شهرکرد
کد خبر: 4185568
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲

رونمایی از مستند «کوچه ۳۲» در شهرکرد

مستند «کوچه ۳۲» روایت زندگی حجت‌الاسلام شیخ غفار رئیسی، روحانی فعال چهارمحال و بختیاری تولید حوزه هنری چهارمحال و بختیاری در شهرکرد رونمایی می‌شود.

مستند کوچه 32

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان، احسان قائدی، رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مستند «کوچه ۳۲» تولید  حوزه هنری چهارمحال و بختیاری در شهرکرد رونمایی می‌شود؛ درباره این مستند، گفت: مستند «کوچه ۳۲» زندگی حجت‌الاسلام غفار رئیسی، روحانی فعال چهارمحال و بختیاری است که با کارگردانی مجید ابراهیمیان از فیلم‌سازان جوان استان در قالب فیلم مستند از سوی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری تولید شده است.

قائدی افزود: حجت‌الاسلام غفار رئیسی از روحانیون فعال استان است که زندگی خود را وقف فعالیت‌های فرهنگی در محلات آسیب‌پذیر استان کرده و تلاش دارد با فعالیت فرهنگی و هنری در این مناطق آسیب‌های اجتماعی افراد این مناطق را اصلاح کند.

قائدی وظیفه حوزه هنری را نشان دادن تلاش جهادگران انقلاب اسلامی با زبان هنر و معرفی این عزیزان به جامعه دانست و اظهار کرد: تولید مستند «کوچه ۳۲» تلاشی برای نشان دادن فداکاری‌های یک روحانی فعال برای اقشار آسیب‌پذیر جامعه در استان است.

یادآور می‌شود، آیین رونمایی و اکران فیلم مستند «کوچه ۳۲» ۱۴ آذرماه از ساعت ۱۶ در تالار بلاغ اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان واقع در شهرکرد، خیابان شریعتی، کوچه ۶۰ برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha