مریم سعیدی داوری ملی چهل‌وششمین دوره مسابقات قرآن اوقاف شد
کد خبر: 4178489
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸

مریم سعیدی داوری ملی چهل‌وششمین دوره مسابقات قرآن اوقاف شد

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کردستان از انتخاب مریم سعیدی، داور قرآن کردستان به عنوان داور ملی چهل‌‌و‌ششمین دوره مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه خبر داد.

خلیل همتی، رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان کردستان

خلیل همتی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، گفت: چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در آذرماه سال جاری در خراسان شمالی برگزار می‌شود.

وی افزود: مریم سعیدی از حفاظ قرآنی استان کردستان سال گذشته در دوره طرح سنجش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن موفق به کسب رتبه داوری در رشته وقف و ابتدا از سوی سازمان اوقاف  و امور خیریه شد.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کردستان از انتخاب مریم سعیدی، داور قرآن کردستان به عنوان داور ملی چهل‌‌و‌ششمین دوره مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه خبر داد و بیان کرد: این داور قرآنی یکی داوران قرآن درجه یک کشور د رشته صحت حفظ و در جه سه در وقف و ابتدا بوده است و در مسابقات کشوری هم در مرحله مقدماتی تهران و هم نهایی خراسان شمالی حضور دارد.

وی در پایان یادآور شد: طرح سنجش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن سال گذشته با حضور 64 نفر از فعالان قرآنی د رشته‌های مختلف برگزار شد که از این تعداد چهار نفر موفق به کسب مجوز داوری ملی شدند و مریم سعیدی کی از این داوران بود.

انتهای پیام
captcha