توزیع روزانه غذای گرم از محل موقوفات در بابل
کد خبر: 4157540
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶

توزیع روزانه غذای گرم از محل موقوفات در بابل

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بابل از پخت و توزیع روزانه غذای گرم از محل موقوفات و به کمک خیرین در این شهرستان خبر داد.

پخت و توزیع روزانه غذای گرم از محل موقوفات در بابل

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، حسن برزگر، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بابل با اشاره به جزئیات اجرای نیات واقفان خیراندیش این شهرستان در ماه‌های محرم و صفر، گفت: روزانه ۲ هزار و ۳۰۰ پرس غذای گرم نذری برای عزاداران حسینی در تکیه نفتی محله بابل به مدت دو ماه پخت و توزیع خواهد شد.

وی افزود: همچنین از محل موقوفات این شهرستان هر روز هزار و ۲۰۰ پرس غذای گرم نذری پخت و بین عزاداران حسینی در تکیه محله حمزه کلای شرقی «همت آباد» توزیع می‌شود.

برزگر پخت و توزیع غذای گرم نذری از طرف اوقاف این شهرستان در این ایام را سنتی دیرینه دانست و خاطرنشان کرد: باتوجه به نیات واقفان، توزیع غذای گرم فقط مختص عزاداران حسینی نیست و نذری به خانواده‌های نیازمند نیز می‌رسد.

رئیس اداره اوقاف بابل  با بیان اینکه در راستای اجرای نیات واقفان خیراندیش حاج بابا روغن فروش توسط متولی موقوفه و از موقوفه حاج محمدحسن بزاز به تولیت هدایتزاده به ترتیب ۲هزار و هزار و ۳۰۰ پرس غذای گرم نذری بین عزاداران حسینی و خانواده‌های نیازمند در حاشیه شهر توزیع شد، خاطرنشان کرد: بسیاری از موقوفات شهرستان بابل دارای قید مکان و زمان هستند که بر اساس نظر واقف باید در روزهای خاص در اماکن مذهبی مورد اشاره در وقف‌نامه هزینه شود.

انتهای پیام
captcha