تقویت بُعد علمی و اخلاقی جامعه وظیفه اصلی طلاب دینی است
کد خبر: 4141469
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱

تقویت بُعد علمی و اخلاقی جامعه وظیفه اصلی طلاب دینی است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران با اشاره به اینکه تقویت بُعد علمی و اخلاقی جامعه وظیفه اصلی طلاب دینی است، گفت: توجه به این وظیفه مهم به عنوان مسئولیت بالذات طلبگی باید مورد توجه طلاب قرار گیرد.

مهدی دهقانی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام مهدی دهقانی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران امروز، 27 اردیبهشت در نشست مشترک با مدیر حوزه علمیه خواهران کامیاران گفت: سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان یک نهاد انقلابی، در جهت تبلیغات دینی مردمی، هدایت نیروهای مؤمن و تشکل‌های مردمی فعالیت و همکاری می‌کند.

وی افزود: احیا کننده ارزش‌های دینی و فرهنگی، مقابله با تبلیغات سوء و تهاجم فرهنگی دشمنان و رفع نیازهای فرهنگی طبقات جامعه به ویژه جوانان از دیگر فعالیت‌های این سازمان است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران با اعلام آمادگی در جهت حمایت و همکاری هرچه بیشتر با حوزه‌های علمیه این شهرستان بیان کرد: در راستای ساماندهی فعالیت مبلغان بومی این شهرستان باید نشست چند جانبه با مسئولان ذیربط صورت گیرد.

وی بر اهمیت فعالیت مشترک و دوجانبه فرهنگی و تبلیغاتی تأکید کرد و افزود: ارتباط گیری جمعیت بانوان فرهیخته تحت اشراف اداره سازمان تبلیغات با مدیریت حوزه علمیه خواهران امر ضروری است.

حجت‌الاسلام دهقانی با اشاره به اینکه تقویت بُعد علمی و اخلاقی جامعه وظیفه اصلی طلاب دینی است، اظهار کرد: توجه به این وظیفه مهم به عنوان مسئولیت بالذات طلبگی باید مورد توجه طلاب قرار گیرد.

وی با تأکید بر اولویت دادن به بُعد علمی و اخلاقی طلاب گفت: تا زمانیکه طلبه عالم و مهذب نباشد، نمی‌توان از او انتظار خروجی و کادرسازی داشت.

فاطمه گوران، مدیر حوزه علمیه شهرستان کامیاران در ادامه این نشست ضمن ارائه گزارشی اجمالی از فعالیت حوزه علمیه خواهران کامیاران بر لزوم همفکری جهت جذب و پذیرش حداکثری خواهران طلبه تأکید کرد.

وی ساماندهی مبلغان بانو و همچنین لزوم تشکیل جلسات مشترک بین اداره تبلیغات اسلامی و حوزه علمیه خواهران جهت ساماندهی کار مبلغان را خواستار شد.

انتهای پیام
captcha