فراگیری علوم منطبق به مسائل روز از وظایف طلاب است
کد خبر: 4061656
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵
مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های مذهبی:

فراگیری علوم منطبق به مسائل روز از وظایف طلاب است

مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های مذهبی با بیان‌اینکه فراگیری علوم منطبق به مسائل روز از وظایف طلاب علوم دینی است، افزود: حوزه‌ها باید محلی برای پرورش نسل جوان طلاب علوم دینی باشند، لذا روحانیون و طلاب باید عطش و نیاز در بین جوانان ایجاد کنند تا جوانان جذب دین و اسلام شوند.

ماموستا کریمی مشاور رئیس جمهور در اقوام و اقلیت‌های های مذهبی

به گزارش ایکنا از گلستان، ماموستا عبدالسلام کریمی، مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های مذهبی که ۱۲ خرداد در جمع روحانیون حوزه علمیه محمدیه نگین شهر گفت: امام راحل از شخصیت‌های برجسته‌ای است که در سایه قرآن و عمل به آن به مقام والایی از اندیشه رسید و شعله عشق او در طلب حقیقت و جذب معارف قرآن در سراسر وجود او شعله ور شده بود.

مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های  مذهبی با بیان‌اینکه، امام خمینی(ره) مانند معلمی مهربان و دلسوز، شعله‌های قرآن را روشن و قلب‌های تاریک و مردد را روشنایی بخشید، افزود: چراغی که حتی بعد از خودش میراثی برای جهانیان بخصوص ملت بزرگ ایران شد. اکنون به برکت این نور درخشان تمام ملت ایران از هر رنگ و زبان و از هر قوم و نژاد با اتحاد و همدلی دور آن جمع شدند.

ماموستا کریمی با بیان‌اینکه انقلاب اسلامی و نظام مقدس کشورمان با عنایت خداوند متعال و با رهبری امام راحل و با اتحاد و همدلی مردم به پیروزی رسید، افزود:خدمات و تاثیرات انقلاب به برکت امام راحل می‌باشد و لازم است قدردان این نعمت بزرگ باشیم.

مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های  مذهبی با بیان‌اینکه فراگیری علوم منطبق به مسائل روز از وظایف طلاب علوم دینی است، افزود: حوزه‌ها باید محلی برای پرورش نسل جوان طلاب علوم دینی باشند، لذا روحانیون و طلاب باید عطش و نیاز در بین جوانان ایجاد کنند تا جوانان جذب دین و اسلام شوند.

ماموستا کریمی گفت: امروزه به برکت انقلاب حوزه‌ها از جایگاه بالایی برخوردارند اما آن چه لازم است این است که باید سطح کیفیت در مراکز حوزوی بالاتر رفته و در جامعه استفاده شود، لذا این امر مهم باید به همت حوزویان و مسئولان و متولیان امر صورت بگیرد.

 

 

انتهای پیام
captcha