ثبت‌نام مدارس علمیه خواهران در یزد آغاز شد
کد خبر: 4047493
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳

ثبت‌نام مدارس علمیه خواهران در یزد آغاز شد

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد از آغاز ثبت‌نام حوزه‌های علمیه خواهران استان یزد خبر داد و گفت: بانوان علاقه‌مند برای ثبت‌نام به مدارس علمیه سطح استان مراجعه کنند.

ثبت نام سال تحصیلی 1401-1402 حوزه های علمیه خواهران استان یزد آغاز شدبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام محمد کارگر شورکی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد، امروز، 18 فروردین ماه در جلسه ستاد پذیرش مدیریت حوزه علمیه خواهران استان در سال 1401 با اشاره به ثبت نام متقاضیان ورود به مدارس علمیه خواهران اظهار کرد: تقارن ثبت‌نام مدارس علمیه با ماه مبارک رمضان را به فال نیک گرفته و باید از ظرفیت این ماه بزرگ برای تبلیغ و معرفی حوزه‌های خواهران حداکثر استفاده را داشت و تلاش کنیم بانوانی که مستعد و دارای انگیزه خوب هستند، برای ثبت نام در حوزه‌های علمیه خواهران تشویق شوند.

وی ادامه داد: امسال نیز باید همانند سال‌های گذشته با کمک یکدیگر و با بهره‌گیری از امکانات موجود و همفکری، در زمینه یافتن راه‌های مؤثر اطلاع رسانی، تبلیغات و جذب داوطلبان نخبه و با انگیزه جهت تحصیل در حوزه خواهران اقدامات لازم صورت گیرد.

کارگر شورکی بیان کرد: بانوان علاقه‌مند به تحصیل در مدارس علمیه خواهران می‌توانند جهت ثبت نام به مدارس علمیه خواهران در سطح استان یزد و یا به سایت http://paziresh.whc.ir مراجعه کنند.

فاطمه نظیر، معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان یزد نیز در این نشست مواردی را مطرح کرد.

یادآور می‌شود در ادامه این جلسه، ضمن قرائت مصوبات جلسه قبل ستاد پذیرش و پیگیری اقدامات انجام شده، مقرر شد تمام فعالیت‌هایی که در سنوات گذشته نسبت به امر پذیرش صورت گرفته است، امسال نیز به نحو مطلوب انجام پذیرد و اقدامات جدیدی که در راستای کمک به اطلاع رسانی و پذیرش علاقه مندان تحصیل در حوزه است عملیاتی شود.

استفاده از تبلیغات شهری و استفاده از فضای معنوی ماه رمضان و به خصوص تبلیغ در مساجد و برگزاری نشستی با حضور تمامی مدیران مدارس استان به منظور انتقال تجربیات آنان و شناسایی نقاط قوت و ضعف پذیرش سال‌های گذشته، تعامل با آموزش و پرورش در امر تبلیغات پذیرش و... از مصوبات این جلسه بود که قرار شد هر کدام از اعضا پیگیری‌های لازم را انجام دهند .

انتهای پیام
captcha