اکران خصوصی فیلم «آخرین شانس» با موضوع مدافعان حرم در مازندران
کد خبر: 4029455
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵

اکران خصوصی فیلم «آخرین شانس» با موضوع مدافعان حرم در مازندران

معاون هنری و امور سینمایی اداره‌ کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران از اکران خصوصی دو فیلم «آخرین شانس» و «راش» در مازندران خبر داد.

اکران خصوصی فیلم «آخرین شانس» با موضوع مدافعان حرم در مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران، روح‌الله ایرانمهر، معاون هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران، امروز، 28 دی‌ماه در جمع خبرنگاران از اکران خصوصی دو فیلم «آخرین شانس» و «راش» در مازندران خبر داد و اظهار کرد: این دو فیلم چهارشنبه، ۲۹ دی ساعت ۱۰ صبح در سالن همایش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با حضور مسئولان و هنرمندان و اصحاب رسانه رونمایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه فیلم «آخرین شانس» با موضوع مدافعان حرم و با حمایت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران تولید شد، ادامه داد: همچنین فیلم «راش» در خصوص رشادت و ایثار محیط‌بانان و جنگل‌بانان است که با حمایت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سال گذشته تولید شد.

معاون هنری و امور سینمایی اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: مهدی اکبری تهیه‌کننده، مهدی تقی‌پور نویسنده و کارگردان، امیر برنجی طراح اکشن و مدیر تصویربرداری و امید برزگر مدیر تولید و سرمایه گذار این دو اثر هنری هستند.

انتهای پیام
captcha