مراسم اجازه‌نامه طلاب علوم دینی و حفاظ قرآن در سنندج برگزار می‌شود
کد خبر: 4009094
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷

مراسم اجازه‌نامه طلاب علوم دینی و حفاظ قرآن در سنندج برگزار می‌شود

معاون آموزش مدرسه علوم دینی امام شافعی مسجد قبای سنندج از برگزاری دومین مراسم اجازه نامه طلاب علوم دینی و حفاظ قرآن کریم چهارشنبه، ۱۲ آبان‌ماه در مسجد قبای سنندج خبر داد.

مراسم اجازه نامه طلاب علوم دینی

سیدعدنان حسینی‌راد، معاون آموزش مدرسه علوم دینی امام شافعی مسجد قبای سنندج، در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: مدرسه علوم دینی امام شافعی در راستای ترویج و توسعه فرهنگ متعالی دین اسلام به تربیت و پرورش ماموستایان علوم دینی اقدام کرده است.

وی با اشاره به جذب طلبه در این مدرسه افزود: طلاب پس از پایان منهج درسی شش ساله، فارغ‌التحصیل خواهند شد. این منهج با همفکری و مشورت اساتید مطرح حوزه و دانشگاه و با اقتباس و انطباق از منهج ارائه شده شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت، تدوین شده است.

معاون آموزش مدرسه علوم دینی امام شافعی مسجد قبای سنندج از برگزاری دومین مراسم اجازه‌نامه طلاب علوم دینی و حفاظ قرآن کریم چهارشنبه، 12 آبان‌ماه در مسجد قبای سنندج خبر داد و گفت: اولین اجازه‌نامه طلاب و حفاظ قرآن کریم در آیان‌ماه سال 1398 در این مدرسه برگزار شد.

وی با اشاره به فعالیت شعبه حفظ قرآن این مدرسه بیان کرد: این شعبه که شامل دو بخش مجزای بانوان و آقایان است زیرمجموعه مدیریت مدرسه بوده و هم‌زمان با شروع به کار مدرسه، فعالیت خود را آغاز کرده است.

حسینی‌راد با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 10 نفر موفق به حفظ کل قرآن کریم در این شعبه حفظ شده‌اند، یادآور شد: هم‌اکنون 55 نفر از بانوان و آقایان سنندجی در مجموع، در این شعبه مشغول به حفظ قرآن کریم هستند.

انتهای پیام
captcha