الگوی دولت انقلابی برگرفته از زندگی شهدا باشد
کد خبر: 3994018
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹

الگوی دولت انقلابی برگرفته از زندگی شهدا باشد

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی، گفت: دولت انقلابی بایستی زندگی شهدا و ایثارگران را سرمشق کارهای جهادی خود قرار داده و برای خدمت به مردم شهیدپرور کشورمان گام‌های اساسی بردارد.

رضازاده// الگوی دولت انقلابی برگرفته از زندگی شهدا باشدبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی، هشتم شهریورماه، در مراسم یادواره شهدای دولت در گلزار شهدای اردبیل، اظهار کرد: شهدای والامقام کشورمان، با ذکر یاحسین(ع) خانواده‌هایشان تربیت یافته و به همین دلیل در عرصه ولایتمداری و ایثارگری و هشت سال جنگ دفاع مقدس سربلند خارج شدند.

وی بیان کرد: هر چه داریم به برکت خون پاک شهیدان به دست آورده‌ایم، چرا که شهدای والامقام شاهد غم و اندوه شهیدان کربلا در لبان و چهره خانواده‌هایشان بوده و با همین تربیت و محور، مقاومت استکبار جهانی را ناکام گذاشتند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: دولت انقلابی بایستی زندگی شهدا و ایثارگران را سرمشق کارهای جهادی خود قرار داده و برای خدمت به مردم شهیدپرور کشورمان گام‌های اساسی برداشته و مشکلات و دغدغه‌های آن‌ها را برطرف کند.

موسوی تصریح کرد: نباید از هیچ تلاشی برای جلوگیری از به فراموشی سپردن اهداف و آرمان‌های والای شهدا دریغ شود، چرا که در حال حاضر این مسئله بیش از هر موضوع دیگری در تمامی حوزه‌های کشور ارجحیت دارد.

گفتنی است در پایان مراسم مداحی و ادای احترام به مقام شهدا و مراسم غبارروبی گلزار شهدای شهرستان اردبیل به مناسبت هفته دولت با حضور مسئولان و جمعی از مسئولان، خانواده معظم شهدا و ایثارگران برگزار شد.

شرکت‌کنندگان نیز پس از قرائت فاتحه و عزاداری در سوگ سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) با اهداف و آرمان‌های شهدای والامقام تجدید پیمان کرده و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی نگه‌داشتند.

انتهای پیام
captcha