نمایشگاه «یاد یار» در قم برگزار می‌شود
کد خبر: 3816721
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۴
مدیر ستاد اقامه نماز قم:

نمایشگاه «یاد یار» در قم برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ محمد خامه‌یار همزمان با فرارسیدن سالگرد رحلت حضرت امام(ره) و تعطیلات پایان ماه مبارک رمضان از برگزاری نمایشگاه «یاد یار» در مسجد اهل‌بیت(ع) واقع در ابتدای خروجی قم به تهران خبر داد.

نمایشگاه «یاد یار» در قم برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از قم، محمد خامه‌یار مدیر ستاد اقامه نماز قم 12 خرداد در جمع خبرنگاران با اشاره به این‌که همزمان با فرارسیدن سالگرد رحلت امام خمینی(ره) و تعطیلات پایان ماه مبارک رمضان، بازدید مکرر از نمازخانه‌های بین راهی در دستور کار قرار گرفته‌است، گفت: این بازدید‌ها بنا به درخواست این ستاد و با حضور کارشناسان ادارات ذی‌ربط در قالب یک کارگروه آغاز شده‌است و تا پایان تعطیلات روز‌های آینده ادامه دارد.

محمد خامه‌یار افزود: با عنایت به حضور زائران سالگرد رحلت حضرت امام(ره) در قم و عبور از محور‌های اصلی این استان زمینه استفاده از مساجد و نمازخانه‌های بین‌راهی با این بازدید‌ها فراهم خواهد شد.

وی افزود: به همین منظور مساجد و نمازخانه‌های محور‌های اصلی برای حضور خیل سوگواران مراسم چهاردهم و پانزدهم خرداد آماده شده‌است.

مدیر ستاد اقامه نماز استان قم هم‌چنین از برگزاری نمایشگاه «یاد یار» در مسجد اهل‌البیت(ع) واقع در ابتدای خروجی قم به تهران و برپایی نماز جماعت در چند نوبت در این مسجد خبر داد و گفت: زمینه اسکان و اقامت مسافران و زائران در این مسجد و زائر سرای آن فراهم شده‌است.

محمد خامه‌یار گفت: امکان برگزاری نماز جماعت در همه مساجد و نمازخانه‌های بزرگ شرکت‌کنندگان در مراسم حضرت امام(ره) هنگام بازگشت حضور در مراسم، وجود دارد.

یادآور می‌شود، در محور‌های مراصلاتی استان قم نزدیک به 150 نمازخانه و مسجد وجود دارد که هر از چندگاه مورد بازدید کارگروه نظارت قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

captcha