برپایی کارگاه 3 روزه مدیران روابط عمومی بیت‌الاحزان
کد خبر: 3777633
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۴

برپایی کارگاه 3 روزه مدیران روابط عمومی بیت‌الاحزان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ کارگاه سه روزه توجیهی و ارتقای توانمندی مدیران روابط عمومی بیت‌الاحزان 12 تا 14 دی‌ماه برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ مؤسسه فرهنگی و قرآن عترت بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) فعالیتش را از 23 سال گذشته از روستا و مناطق محروم و کم‌برخورداری چون سیستان و بلوچستان، کرمان، زنجان، خوزستان و... آغاز کرد.
مهدی شهسوار، مسئول روابط عمومی بیت‌الاحزان گفت: به دلیل هماهنگی بیشتر برنامه‌ها و اطلاع‌رسانی درخصوص فعالیت‌ها و رفع مشکلات به این نتیجه رسیدم که در هر شهرستان و مرکز شبانه‌روزی فردی به عنوان مدیر روابط عمومی باشد که فعالیت آنها از شش ماه گذشته آغاز شد.
این کارگاه آموزشی سه روزه از چهارشنبه تا جمعه، 12 تا 14 دی‌ماه با حضور حدود 20 نیروی روابط عمومی از 20 شهرستان و استان مختلف در مرکز مدیریت بیت‌الاحزان با مباحث مختلفی چون بیان معنای تبلیغ از دیدگاه قرآن، شیوه‌های جذب قرآن‌آموز و بحث اصول مصاحبه و ارزش‌های خبری و خبرنویسی و سوژه‌‌های خبری و اهمیت فعالیت در فضای مجازی برپا می‌شود.
بیت‌الاحزان شناسی و بازدید از مرکز مدیریت بیت‌الاحزان و بیان شرح وظایف روابط عمومی و بیان مباحث اخلاقی از دیگر برنامه‌های این کارگاه سه روزه است. همچنین این کارگاه با حضور مدرسان از دانشکده خبر شیراز و مسئولان صدا و سیما انجام می‌شود.
این کارگاه با هدف گزارش‌دهی وارائه فعالیت‌های شعب و ارائه راهکار برای رفع مشکلات مالی، جذب قرآن‌آموز و ارتقای جایگاه فعالیت‌های قرآنی در سطح جامعه و بین مردم انجام می‌شود.
انتهای پیام

captcha