مؤسسات قرآنی برای برگزاری نمایشگاه قرآن فراخوان شدند
کد خبر: 4204591
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱
در چهارمحال‌وبختیاری

مؤسسات قرآنی برای برگزاری نمایشگاه قرآن فراخوان شدند

رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اینکه نمایشگاه قرآن استان در دهه سوم ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود از مؤسسات قرآنی استان برای برگزاری نمایشگاه علوم قرآنی دعوت کرد.

نمایشگاه قرآن چهارمحال‌وبختیاری

سیدحسین نژادحسینی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از استان با اشاره به اینکه نمایشگاه کتاب، نرم‌افزار و محصولات قرآنی چهارمحال‌وبختیاری اواخر فروردین ۱۴۰۳ همزمان با دهه سوم ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد، اظهار کرد: در حال حاضر فراخوان دعوت از مجری نمایشگاه قرآن به مؤسسات و مراکز فعال قرآنی استان اعلام شده است.

وی ادامه داد: بر اساس آیین‌نامه باید اجرای نمایشگاه قرآن استان به یکی از مؤسسات قرآنی به‌عنوان محور و مجری واگذار شود که همچنان منتظر اعلام آمادگی فعالان جامعه قرآنی استان هستیم تا بتوانیم مراحل بعدی را به پیش ببریم. 

رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال‌وبختیاری گفت: از مؤسسات قرآنی چهارمحال و بختیاری که تمایل دارند به‌عنوان مجری برگزاری نمایشگاه علوم قرآنی فعالیت کنند، دعوت می‌شود برای اعلام آمادگی خود به دفتر فعالیت‌های قرآنی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مراجعه یا تماس حاصل کنند.

انتهای پیام
captcha