پیش‌بینی ۱۰ شعبه اخذ رأی در مناطق سخت‌گذر چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4202881
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷

پیش‌بینی ۱۰ شعبه اخذ رأی در مناطق سخت‌گذر چهارمحال‌وبختیاری

رئیس ستاد انتخابات چهارمحال‌وبختیاری گفت: از مجموع ۷۹۱ شعبه اخذ رأی در سراسر استان، ۱۰ شعبه مربوط به مناطق صعب‌العبور و سخت‌گذر است که شامل هفت شعبه در منطقه موگویی، یک شعبه در منطقه بازفت و دو شعبه در شهرستان اردل منطقه دیناران می‌باشد.

محسن حسین میرزایی، معاون سیاسی استاندار چهارمحال و بختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، محسن حسین‌میرزایی، رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری ۱۱ اسفندماه در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: همه تمهیدات لازم و مقدمات کار فراهم شده تا دوازدهمین دوره انتخابات مجلس و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری به بهترین شکل برگزار شود.

وی افزود: برابر قانون از ساعت ۸ صبح فرآیند رای‌گیری همزمان با سراسر کشور، در ۷۹۱ شعبه اخذ رأی در استان آغاز شد.

حسین‌میرزایی گفت: برای دسترسی آسان مردم در جای‌جای استان شعبه‌ها جانمایی شده و ۲۱۲ شعبه سیار نیز در نظر گرفته شده است، همچنین برای اینکه مردم بتوانند از حق مسلم خود استفاده کنند در مناطق صعب‌العبور بالگرد پیش‌بینی شده است که در صورت لزوم فرمانداران می‌توانند درخواست کنند تا بالگرد به منطقه مورد نظر اعزام شود.

به گفته رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری، از تعداد شعبات مذکور ۱۰ شعبه اخذ رأی مربوط به مناطق صعب‌العبور و سخت‌گذر است، هفت شعبه در منطقه موگویی، یک شعبه در منطقه بازفت و دو شعبه در شهرستان اردل منطقه دیناران است که همه اقلام، تجهیزات و امکانات مورد نیاز به همراه عوامل برگزار کننده انتخابات روز گذشته به این مناطق اعزام شدند و اخذ رأی سر ساعت مقرر آغاز شد.

معاون سیاسی استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: در همه شعب اخذ رأی استقبال گسترده‌ای از سوی مردم صورت گرفته و استقبال بسیار خوب جوانان و نیز نوجوانان رأی‌اولی که امروز جشن تکلیف خود را برگزار می‌کنند، شاهد هستیم.

حسین‌میرزایی تأکید کرد: با همه مراقبت‌ها، تمهیدات و تدابیر صورت گرفته تا این لحظه انتخابات سلامت و امنیت در حال برگزاری است و تخلفی گزارش نشده است.

وی در پایان گفت: از مردم درخواست می‌شود که زودتر در شعب حضور یابند و رأی خود را به صندوق بیندازند و این کار را به ساعات پایانی رأی‌گیری موکول نکنند.

انتهای پیام
captcha