محفل انس با قرآن ویژه بانوان در شهرکرد برگزار می‌شود
کد خبر: 4200918
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴
هم‌زمان با ولادت حضرت قائم(عج)

محفل انس با قرآن ویژه بانوان در شهرکرد برگزار می‌شود

محفل انس با قرآن کریم ویژه بانوان ششم اسفندماه هم‌زمان با ولادت حضرت قائم(عج) در آستان مقدس امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون(س) شهرکرد برگزار می‌شود.

قرآن کریم

روح‌انگیز بهرامی، مدیر مؤسسه قرآن و عترت(ع) الرحمن شهرکرد در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری با اعلام این خبر که محفل انس با قرآن کریم ویژه بانوان همزمان با نیمه‌شعبان در شهرکرد برگزار می‌شود، اظهار کرد: این محفل قرآنی از ساعت 15 روز یکشنبه ششم اسفندماه هم‌زمان با ولادت حضرت قائم(عج) در آستان مقدس امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون(س) شهرکرد برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این محفل قرآنی با دعوت از «فرخنده کریم‌زاده»، قاری و داور ممتاز قرآن کریم کشور برگزار می‌شود که این بانوی فعال قرآنی پیش از این نیز سابقه حضور در استان و برپایی محافل و دوره‌های صوت و لحن برای علاقه‌مندان را دارد. 

بهرامی تصریح کرد: همچنین تلاوت بانوان قاری استان و نیز اجرای گروه‌های تواشیح نوجوانان از دیگر برنامه‌های این محفل قرآنی است. از دیگر بخش‌های این برنامه، تجلیل از حافظان نوجوان مؤسسه الرحمن است که در راستای تشویق این قرآن‌آموزان پیش‌بینی شده است.

بانوی فعال قرآنی استان با دعوت از بانوان علاقه‌مند برای حضور در این محفل قرآنی، گفت: این برنامه با همکاری مرکز افق آستان مقدس امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون(س)، شورای اسلامی شهر شهرکرد، روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه و مؤسسه قرآن و عترت(ع) نور شهرکرد برگزار می‌شود.

وی در پایان بیان کرد: اهدای 12 کمک‌هزینه سفر به مشهد مقدس برای شرکت‌کنندگان در این محفل قرآنی پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام
captcha