آزمون تغییر سطح داوران مسابقات قرآن در شهرکرد برگزار می‌شود
کد خبر: 4191899
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۹
با حضور ۲ داور استان

آزمون تغییر سطح داوران مسابقات قرآن در شهرکرد برگزار می‌شود

آزمون تغییر سطح داورانی که مدرک داوری از طریق طرح سنجش، آموزش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن را دریافت کرده‌اند، امروز هم‌زمان با سراسر کشور با حضور ۲ داور حائز شرایط در اداره‌کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال‌وبختیاری برگزار می‌شود.

محسن مولوی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف چهارمحال و بختیاری

محسن مولوی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا با اعلام اینکه مرحله شبیه‌سازی آزمون تغییر سطح داوران مسابقات قرآن کریم امروز، ۱۴ دی‌ماه به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود، اظهار کرد: از این استان، ۲ داور مسابقات قرآن شامل «زهرا سلیمی بنی» در رشته صوت و لحن و «مهین پیرعلی خیرآبادی» در صحت حفظ که قبلاً گواهینامه داوری را در قالب طرح ساماندهی داوران مسابقات قرآن کریم دریافت کرده‌اند، آزمون تغییر سطح (ارتقا یا تنزل) را پشت سر می‌گذارند.

وی با ذکر اینکه این مرحله از آزمون ساماندهی داوران به‌صورت همزمان با سراسر کشور از ۱۰ صبح امروز در اداره‌کل اوقاف و امور خیریه آغاز می‌شود، ادامه داد: این آزمون در دو نوبت صبح و بعد از ظهر با نظارت عیسی خورشیدی، حافظ بین‌المللی قرآن کریم استان برگزار می‌شود.

مولوی در خصوص ساز و کار آزمون تغییر سطح داوران، بیان کرد: در این مرحله، تعدادی فایل صوتی تلاوت همراه با فرم داوری برای شرکت‌کنندگان طرح پخش می‌شود و آنان این فرم‌ها را پر می‌کنند که رتبه‌بندی داوران با این آزمون مشخص می‌شود که طی آن، برخی ارتقای درجه داوری گرفته و برخی نیز تنزل پیدا می‌کنند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان بیان کرد: در چهار دوره آزمون‌های ساماندهی، ارزیابی و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن کریم اوقاف در چهار سال گذشته تا کنون، پنج داور استان موفق به گذراندن این طرح شدند.

مولوی در پایان گفت: «زهرا سلیمی بنی» در رشته وقف و ابتدا، «تهمینه رئیسی» در تجوید، «زینب نجفی»، «خورشید عباسی» و «مهین پیرعلی خیرآبادی» هر سه در صحت حفظ، پنج داور استان هستند که آزمون‌های طرح ساماندهی داوران را با موفقیت پشت سر گذاشتند.

انتهای پیام
captcha