توزیع بیش از ۲ هزار بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» در چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4185767
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵
از ابتدای امسال انجام شد

توزیع بیش از ۲ هزار بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» در چهارمحال‌وبختیاری

طرح ملی «قرار دوازدهم» امروز، ۱۳ آذرماه همزمان با سراسر کشور با حضور حجت‌الاسلام خاموشی، ریاست سازمان اوقاف و امور خیریه از طریق ارتباط ویدیوئی در آستان مقدس امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون(س) شهرکرد برگزار شد.

طرح قرار دوازدهم

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان، امروز، ۱۳ آذرماه همزمان با سراسر کشور طرح ملی «قرار دوازدهم» با حضور حجت‌الاسلام خاموشی، ریاست سازمان اوقاف و امور خیریه از طریق ارتباط ویدیوئی در آستان مقدس امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون(س) شهرکرد برگزار شد.

در این دوره از اجرای طرح ملی قرار دوازدهم تعداد بیش از ۱۰۰ بسته معیشتی ارزاق به ارزش یک میلیارد ریال از محل کمک‌های خیرین تهیه و جهت توزیع در بین نیازمندان شناسایی و آماده شده است.

از ابتدای سال تا کنون تعداد بیش از 2000 بسته معیشتی شامل ارزاق، لوازم التحریر، پوشاک، جهیزیه به ارزش ریالی بیش از 15 میلیارد ریال در قالب طرح قرار دوازدهم در بین افراد نیازمند توزیع شده است.

طرح قرار دوازدهم به منظور ساماندهی توزیع سبدهای معیشتی و ارائه خدمات اجتماعی از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه بر مبنای مشارکت مردمی تدوین و ابلاغ شده تا با جذب مشارکت‌های خیران به عنوان مهدی‌یاوران، بتواند خدمات ارزشمندی را در دوازدهم هر ماه به افراد نیازمند ارائه دهد.

انتهای پیام
captcha