محفل انس با قرآن بانوان در شهرکرد برگزار می‌شود
کد خبر: 4183030
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲
به‌ مناسبت ولادت حضرت زینب(س)

محفل انس با قرآن بانوان در شهرکرد برگزار می‌شود

محفل انس با قرآن بانوان عصر امروز، 29 آبان ماه در امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون(س) برگزار می‌شود.

محفل انس با قرآن

محسن مولوی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا با اعلام این خبر که نخستین محفل انس با قرآن بانوان چهارمحال‌وبختیاری امروز، 29 آبان‌ماه به‌مناسبت میلاد سراسر نور حضرت زینب کبری(س) در شهرکرد برگزار می‌شود، اظهار کرد: این اداره‌کل با همکاری مرکز افق آستان مقدس امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون(س) شهرکرد، محفل قرآنی را با حضور بانوان قاری ممتاز استان ویژه بانوان برگزار می‌کند.

وی در خصوص ضرورت برپایی این محفل قرآنی ویژه بانوان، ادامه داد: رویکرد اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف استان، برپایی محافل ماهانه انس با قرآن کریم هم به‌صورت عمومی و هم ویژه بانوان و با محوریت مساجد و امامزادگان مرکز استان است تا بتوانیم این محافل قرآنی را حداقل در شهرکرد عمومیت ببخشیم و به‌تدریج حضور آحاد مردم در این محافل را بیش از پیش تقویت کنیم.

مولوی بیان کرد: در گام بعدی و در صورت نتیجه‌بخش بودن این سیاستگذاری در مرکز استان، الگوی آن را برای سایر مناطق که ظرفیت و بستر لازم را دارا باشند، اجرایی خواهیم کرد.

این قاری ممتاز استان با اشاره به همکاری با مراکز و مؤسسات قرآنی شهرکرد برای برپایی محافل انس با قرآن کریم ویژه بانوان، توضیح داد: جامعة‌القرآن خردسالان و بانوان مرکز شهرکرد و نیز مؤسسات قرآنی نور و الرحمن شهرکرد در خصوص تبلیغات و دعوت از بانوان جهت حضور در این محفل قرآنی با ما همکاری دارند.

مولوی با اشاره به اینکه در یک ماه اخیر 2 محفل انس با قرآن کریم در شهرکرد برگزار شده است، افزود: این دو محفل قرآنی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و یادبود شهدای غزه در آستان مقدس امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون(س) و مسجد اتابکان شهرکرد با همکاری هیئت امنای مسجد برگزار شد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه در پایان گفت: از عموم بانوان علاقه‌مند برای حضور در این محفل معنوی دعوت می‌شود.

انتهای پیام
captcha