امروز صدای رسوایی صهیونیست‌ها همه جا پیچیده است
کد خبر: 4182571
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵

امروز صدای رسوایی صهیونیست‌ها همه جا پیچیده است

نماینده ولی‌ فقیه در چهارمحال‌وبختیاری گفت: امروز صدای رسوایی صهیونیست‌ها همه جا پیچیده است، این‌ همه کودک و زن در بیمارستان‌ها را مورد هجمه قرار می‌دهند و هیج جای امنی برای مردم مظلوم غزه نگذاشته‌اند.

محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی‌ فقیه در استان، امروز، 27 آبان‌ماه در ‌تجمع حمایت از کودکان غزه در شهرکرد اظهار کرد: شما امروز بار دیگر به صحنه آمدید، با مشت‌های گره کرده و با دل‌های خونین و با قلب توأم با غصه به دلیل جنات‌هایی که بر مردم غزه صورت گرفته، این ننگ بشریت و انسانیت است و متأسفانه اراده جهانی برای جلوگیری از این جنایت‌ها وجود ندارد.

وی افزود: امروز صدای رسوایی صهیونیست‌ها همه جا پیچیده است، این‌همه کودک و زن در بیمارستان‌ها را مورد هجمه قرار می‌دهند و هیج جای امنی برای مردم مظلوم غزه نگذاشته‌اند.  

نکونام تصریح کرد: البته درست است نیروهای مقاومت به عنایت پروردگار مقاوم هستند، ایستاده‌اند و کوتاه نمی‌آیند اما جالب آن است که مردم با استحکام پشتیبان مقاومت هستند و حاضر نیستند به هیچ عنوان خم به ابرو بیاورند و اینها بسیار مهم است. این‌ها درس و الگو و نشان‌دهنده پیروزی است و آنچه امید را در دل‌ها زنده می‌کند، همین استقامت بوده و وعده قرآن برای کسانی که اهل استقامت هستند، پیروزی است.

وی ادامه داد: به فضل پروردگار پیروزی غزه نزدیک است، صهیونیست‌ها از این نقشه‌های شیطانی بسیار زیاد داشته‌اند، امروز دشمن می‌خواهد قدرت‌نمایی کرده و به قول خودش غزه را نابود کند ولی مردم غزه و مقاومت مقتدرانه برای دفاع از خاکشان ایستاده‌اند.

نماینده ولی‌ فقیه در استان بیان کرد: حضور شما در این صحنه‌ها و لبیک گفتن به مقاومت و غزه و حمایت از مظلومین امیدبخش است، این حرکت‌ها از عرصه‌های مهم جهاد است.

نکونام با اشاره به حماسه آفرینی مردم چهارمحال و بختیاری در استقبال از رئیس‌جمهور و حمایت از نظام و انقلاب اسلامی، تصریح کرد: امروز هم با حضور در راهپیمایی مردم مظلوم فلسطین دفاع کردید و بدانید این راه ادامه دارد و خستگی برای این مردم معنایی نخواهد داشت.

نماینده ولی‌ فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه با این مقاومت‌ها به قله خواهیم رسید، گفت: هیچ گاه یأس و ناامیدی در دل مؤمن راه پیدا نخواهد کرد زیرا فرد باایمان بسیاری از حوادث را می‌بیند و آگاه است و برای ما حوادث عاشورا الگو است.

انتهای پیام
captcha