ارائه خدمات تخصصی پزشکی به ایتام نیازمند در چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4178725
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹

ارائه خدمات تخصصی پزشکی به ایتام نیازمند در چهارمحال‌وبختیاری

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) از ارائه ۲ هزار و ۱۴۰ نفر خدمت تخصصی رایگان به ایتام نیازمند چهارمحال‌وبختیاری خبر داد.

بسیج جامعه پزشکی

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی سپاه استان، کاظم کبیری، مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) از ارائه 2 هزار و 140 نفرخدمت تخصصی رایگان به ایتام نیازمند چهارمحال‌وبختیاری خبر داد و اظهار کرد: با عنایت به لزوم ارائه خدمات تخصصی به ایتام، تفاهم‌نامه همکاری بین بسیج جامعه پزشکی استان و مؤسسه خیریه عترت بوتراب منعقد و بر اساس این قرارداد مقرر شد ایتام تحت پوشش این مؤسسه در شهرستان لردگان از تاریخ 25 تا 30 مهرماه خدمات تخصصی دندانپزشکی شامل ترمیم، عصب کشی و ... تقدیم جامعه هدف شود.

وی افزود: غربالگری توسط تیم شهید دکتر رهنمون، ویزیت پزشک عمومی و تشکیل پرونده الکترونیک سلامت برای ایتام تحت پوشش از دیگر اقدمات بسیج جامعه پزشکی در این مدت بوده است.

کبیری گفت: هزینه تأمین اقلام مصرفی را مؤسسه خیریه بوتراب متقبل شده و دندانپزشکان و پزشکان بسیجی و همچنین یونیت، ابزار مربوطه و ... توسط بسیج جامعه پزشکی تأمین شد.

وی تأکید کرد: این اعزام به دلیل همکاری بالای بسیج جامعه پزشکی استان و تأمین نیروی انسانی بومی تخصصی بسیجی و تأمین سایر اقلام سرمایه‌ای و ابزار به بهترین نحو انجام شد و مورد استقبال مدیران مؤسسه خیریه قرار گرفت.

مسئول بسیج جامعه پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: اهم اقدامات و خدمات ارائه شده پس از شش روز کاری شامل دو هزار و 140 نفر خدمت به ارزش ریالی 20 میلیارد و 437 میلیون و 500 هزار ریال بوده است که در این مدت 515 نفر از ایتام نیازمند از خدمات رایگان بهره‌مند شدند.

انتهای پیام
captcha