حمایت دستگاه قضا از تولیدکنندگان و کارآفرینان چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4178020
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۱

حمایت دستگاه قضا از تولیدکنندگان و کارآفرینان چهارمحال‌وبختیاری

رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری در بازدید از شرکت پتروشیمی لردگان بر حمایت دستگاه قضایی استان از تولیدکنندگان و کارآفرینان تأکید کرد.

محمد رزم، رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، محمد رزم، رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری امروز چهارم آبان‌ماه در بازدید از شرکت پتروشیمی لردگان بر حمایت دستگاه قضایی استان از تولیدکنندگان و کارآفرینان تأکید و اظهار کرد: سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی و تأکیدات ریاست محترم قوه قضائیه، بر استفاده از ظرفیت دستگاه قضا برای رفع مشکلات واحد تولیدی اشاره دارد و لذا در راستای این خط مشی دستگاه قضایی استان وظیفه خود می‌داند تا مشکلات اقتصادی واحدهای تولیدی را از طریق ستاد اقتصاد مقاومتی پیگیری و مرتفع سازد. 

وی بیان داشت: مقام معظم رهبری مدت 15 سال است که شعارهای سال را حول محور اقتصاد و تولید قرار داده‌اند و همین موضوع نشان از توجه ایشان به اهمیت امر حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری دارد.

رئیس کل دادگستری استان تصریح کرد: شرکت پتروشیمی لردگان با بهره‌گیری از نیروهای جوان و بومی نقشی بسیار مهم و ارزنده در اشتغال‌زایی و امیدبخشی مردم دارد و تاکنون نیز توانسته قدم‌های بلندی را در ارزآوری و خودکفایی کشور بردارد. 

وی گفت: احداث و فعالیت این‌گونه شرکت‌ها نه فقط موجب رفع نیازمندی‌های داخلی و کمک به صادرات خواهد شد بلکه باعث پیشرفت کشور و تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی می گردد. 

رزم تصریح کرد: دیدگاه و نگرش مسئولان شرکت برای کار جهادی، ایجاد اشتغال پایدار و توسعه منطقه قابل تقدیر است و ما آمادگی داریم مشکلات مرتبط با فعالیت شرکت را در ستاد اقتصاد مقاومتی استان مورد بررسی و پیگیری قرار دهیم.

انتهای پیام
captcha