همایش آموزشی «حافظان نور» در چهارمحال‌وبختیاری برگزار می‌شود
کد خبر: 4176767
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴
با حضور محمدمهدی بحرالعلوم

همایش آموزشی «حافظان نور» در چهارمحال‌وبختیاری برگزار می‌شود

اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری در اطلاعیه‌ای از علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در همايش آموزشی «حافظان نور» ويژه حافظان كل قرآن كريم استان دعوت کرد.

حفظ قرآن

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان در اطلاعیه‌ای از علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در همايش آموزشی «حافظان نور» ويژه حافظان كل قرآن كريم استان دعوت به عمل آورد. 

بر اساس این اطلاعیه، اداره امور قرآنی قصد دارد همايش آموزشی حافظان نور ويژه حافظان كل قرآن كريم استان را با حضور محمدمهدی بحرالعلوم، رئيس ستاد راهبری حفظ كشور و مسئول دبیرخانه ملی حفظ قرآن سازمان دارالقرآن الكريم در آبان‌ماه 1402 برگزار کند.

از بانوان و آقایان حافظ کل قرآن کریم چهارمحال‌وبختیاری دعوت شده است حداکثر تا ۳۰ مهرماه با مراجعه به نشانی https://formafzar.com/form/y75j1، آمادگی خود را برای حضور در این همایش قرآنی اعلام کنند.

در این اطلاعیه تأکید شده است که تنها حافظان كل قرآن، چه كلاس داشته باشند و چه نداشته باشند، امکان ثبت‌نام و حضور در این همایش را دارند.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان خود یا دفتر اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان تماس حاصل کنند.

انتهای پیام
captcha