برگزاری رزمایش گروه‌های جهادی بسیج ورزشکاران در‌ چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4173772
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰

برگزاری رزمایش گروه‌های جهادی بسیج ورزشکاران در‌ چهارمحال‌وبختیاری

رئیس سازمان‌ بسیج ورزشکاران چهارمحال‌وبختیاری از برگزاری رزمایش گروه‌های جهادی تخصصی بسیج ورزشکاران موسوم به رزمایش «جهادگران فاطمی 3» در استان خبر داد.

جلسه هماهنگی برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان استان، جعفر کیوانی، رئیس سازمان‌ بسیج ورزشکاران استان با اشاره به برگزاری رزمایش گروه‌های جهادی تخصصی بسیج ورزشکاران موسوم به رزمایش «جهادگران فاطمی 3» در استان، اظهار کرد: رزمایش گروه‌های جهادی تخصصی بسیج ورزشکاران به مدت یک هفته در مهرماه سال جاری برگزار و ورزشکاران بسیجی در قالب گروه‌های جهادی در مناطق محروم و کم‌برخوردار حضور می‌یابند.

وی افزود: ورزشکاران بسیجی علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های محروم، اقلام ورزشی نظیر توپ، تور، طناب، دارت و سایر تجهیزات را در این مناطق توزیع می‌کنند.

کیوانی ادامه داد: استعدادیابی، آموزش و انجام حرکات اصلاحی در مناطق محروم از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در این رزمایش است. رزمایش گروه‌های جهادی تخصصی بسیج ورزشکاران جمعه 21 مهرماه در مصلی امام خمینی(ره) شهرکرد با حضور مسئولان و ورزشکاران بسیجی و گروه‌های جهادی آغاز می‌شود.

جلسه هماهنگی برگزاری این رزمایش با حضور موعود بنیادی‌فرد، مدیرکل ورزش و جوانان و جمعی از مسئولان و رؤسای هیئت‌های ورزشی امروز، 16 مهرماه در محل این اداره‌کل برگزار شد.

انتهای پیام
captcha