رژیم اشغالگر قدس عاقبتی نخواهد داشت
کد خبر: 4173353
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹

رژیم اشغالگر قدس عاقبتی نخواهد داشت

امام‌ جمعه موقت شهرکرد با بیان اینکه این روزها بحث تماس و ارتباط کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی مطرح است، گفت: رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند رژیم صهیونیستی به زودی نابود می‌شود، بنابراین می‌توان گفت این رژیم عاقبتی نخواهد داشت.

سیدابوالحسن فاطمی، امام جمعه موقت شهرکرد

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابوالحسن فاطمی، امام‌ جمعه موقت شهرکرد امروز، ۱۴ مهرماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد با اشاره به وجود رهبری بصیر، بیدار، معنوی و الهی در کشور، اظهار کرد: همان‌گونه که کلمات امام راحل(ره) ارشادکننده، امیدبخش و تقویت‌کننده بود، فرمایشات خلف صالح ایشان نیز الهی و امیدبخش است. 

وی افزود: این روزها بحث تماس و ارتباط کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی مطرح است، در سال‌های بعد از انقلاب اسلامی رادیوهای کشورهای عربی از اسرائیل به نام دشمن یاد می‌کردند، اما اکنون در برابر همان دشمن کوتاه آمده‌اند که این مسئله از ضعف ایمان سرچشمه می‌گیرد.

فاطمی گفت: رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند رژیم صهیونیستی به زودی نابود می‌شود، البته این موضوع وعده قرآن کریم هم بوده که بیان شده اگر خدا را یاری کنید خدا نیز شما را یاری خواهد کرد، بنابراین می‌توان گفت رژیم اشغالگر قدس رژیم غاصبی است که عاقبتی نخواهد داشت.

خطیب موقت نماز جمعه شهرکرد بیان کرد: اکنون مردم فلسطین بیدار شده و پا به صحنه گذاشته و خواب را از چشم صهیونیست‌ها ربوده‌اند که امید است ملت و امت اسلام به آرزوی دیرینه خود که رهایی از رژیم صهیونیستی بوده، دست یابند.

فاطمی در ادامه با اشاره به موضوع مراسم فوت و لزوم برگزاری آن در حسینیه‌ها و مساجد، تصریح کرد: برخی از افراد تلاش می‌کنند تصویر متوفی را بالا یا روی سنگ قبر حک کنند که این مسئله با فرهنگ اسلام، دینی و قرآنی مطابقت نداشته و جلوه مناسبی ندارد که لازم است به این مسائل توجه شود.

وی با اشاره به فرمایشاتی از پیامبر خاتم(ص) در خصوص مقام امام زمان(عج)، بیان کرد: پیامبر اکرم(ص) می‌فرمایند: هر کسی که بمیرد و امام زمان خود را نشناسد به مرگ جاهلیت مرده است، از دیدگاه شیعیان این موضوع روشن و مشخص شده اما از دیدگاه دیگر مسلمانان این مسئله حل نشده است و نمی‌توانند بیان کنند که منظور از امام زمان کیست.

فاطمی تأکید کرد: وجود مقدس امام(عج) مایه خیر، برکت و سعادت است و به درخواست و دعای ایشان مشکلات، گرفتاری‌ها و معضلات برطرف می‌شود، از طرفی مردم از پیامبر خاتم سؤال کردند آیا شیعیان از امام زمان که غایب است بهره‌مند می‌شوند پاسخ داد بله، به همان خدایی که مرا به پیامبری برگزید، شیعیان از وجود امام غایب خود بهره‌مند و روشنایی را دریافت می‌کنند، بنابراین هر کسی بیش‌تر توجه و خدمت کند، بیش‌تر از وجود ایشان بهره‌مند خواهد شد.

انتهای پیام
captcha