افتخارآفرینی دانش‌آموزان چهارمحال‌وبختیاری در مسابقات قرآن مدارس سمپاد
کد خبر: 4168992
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۳

افتخارآفرینی دانش‌آموزان چهارمحال‌وبختیاری در مسابقات قرآن مدارس سمپاد

سرپرست اداره استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان چهارمحال‌وبختیاری از کسب ۴ مقام کشوری توسط دانش‌آموزان مدارس استعدادهای درخشان در بیست‌وهشتمین کنگره سراسری قرآن کریم خبر داد.

مسابقات قرآن سمپاد

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری، احسان طاهری، سرپرست اداره استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان با اشاره به اینکه رویکرد جدید مدارس استعدادهای درخشان تربیت دانش آموزان تمام‌ساحتی است، گفت: تربیت یک دانش‌آموز تمام‌ساحتی بر مبنای سندتحول بنیادین و اسناد بالادستی، سیاست‌گذاری کلان مدارس استعدادهای درخشان در سطح استان است.

طاهری با بیان اینکه دانش‌آموزان‌ مدارس استعدادهای درخشان در بیست و هشتمین کنگره سراسری قرآن کریم حائز رتبه‌‌های قابل توجهی شده‌‌اند، ادامه داد: در رشته حفظ ویژه قرآن کریم، مقام اول کشوری توسط «سیدمهدی علوی» از مرکز شهید بهشتی شهرکرد، در رشته قرائت مقام اول کشوری توسط «محمد هادی طادی» و مقام سوم توسط «امیرعلی اکبری» از مرکز شهید بهشتی شهرکرد کسب شد.

وی ادامه داد: همچنین دو دانش‌آموز متوسطه اول و دوم از مدرسه فرزانگان دوره اول بروجن «سیده‌ستایش قوامی» و نیز فرزانگان ۲ بروجن «فاطمه قهرمان»، مقام سوم کشور را در رشته حفظ عمومی کسب کردند.

طاهری در پایان این موفقیت را به جامعه قرآنی استان و همه فرهنگیان تبریک گفته و حضور این دانش‌آموزان‌ در مدارس را سرمایه‌ای غنی معرفی کرد و گفت: برای رسیدن به قله‌های علم و دانش و معرفت، شاهد حضور بیش از پیش دانش‌آموزان‌ نخبه قرآنی خواهیم بود.

انتهای پیام
captcha