مهلت ثبت‌نام در مسابقات قرآن و عترت(ع) بسیج تمدید شد
کد خبر: 4152447
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵
در چهارمحال‌وبختیاری

مهلت ثبت‌نام در مسابقات قرآن و عترت(ع) بسیج تمدید شد

مهلت ثبت‌نام در سی‌اُمین دوره مسابقات قرآن و عترت(ع) بسیج در چهارمحال‌وبختیاری تا ۱۰ مردادماه سال جاری تمدید شد.

مسابقات قرآن بسیج

حجت‌الاسلام والمسلمین مسلم رئیسی، معاون تعلیم و تربیت سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به تمدید مهلت ثبت‌نام در سی‌اُمین دوره مسابقات قرآن و عترت(ع) بسیج در استان، اظهار کرد: ثبت‌نام در این دوره از مسابقات که پیش از این تا ۲۰ تیرماه اعلام شده بود، تا ۱۰ مردادماه سال جاری تمدید شد.

وی ادامه داد: بر اساس اعلام دبیرخانه کشوری مسابقات قرآن و عترت بسیج، تا روز گذشته آمار ثبت‌نام بسیجیان در چهارمحال‌وبختیاری به ۱۳۴۰ نفر رسید که با توجه به تمدید مهلت ثبت‌نام، انتظار می‌رود این آمار افزایش بیابد.

رئیسی با تأکید بر اینکه تبلیغات این مسابقات با نصب بنر در اماکن پرتردد با همت بسیج نواحی در شهرستان‌ها و نیز تبلیغات گسترده در فضای مجازی همچنان ادامه دارد، گفت: علاقه‌مندان به‌منظور ثبت‌نام به آدرس www.quranbsj.ir مراجعه کنند و یا با‌ ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۶۶۰۰۰۵ ثبت‌نام خود را انجام ‌دهند.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات در پنج بخش «آوایی انفرادی»، «آوایی گروهی»، «معارف»، «نهج‌البلاغه» و «صحیفه سجادیه» برگزار می‌شود، گفت: سطح این دوره از مسابقات و رشته‌ها به گونه‌ای در نظر گرفته شده که عموم بسیجیان و آحاد مردم بتوانند در این مسابقات شرکت‌ کنند و برای بهره‌وری کامل از این رویداد، تلفیقی از آموزش و رقابت در این طرح در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام
captcha