پیام تسلیت رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در پی درگذشت «پیام نجفی»
کد خبر: 4146551
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۰

پیام تسلیت رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در پی درگذشت «پیام نجفی»

در پی درگذشت «پیام نجفی»، طلبه انقلابی و مجاهد عرصه فرهنگ دینی در چهارمحال‌وبختیاری، حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور پیام تسلیتی صادر کرد.

پیام نجفی، طلبه جهادگر

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، در پی درگذشت «پیام نجفی»، طلبه انقلابی و مجاهد عرصه فرهنگ دینی و کارمند اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری، حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور پیام تسلیتی صادر کرد. 

متن پیام به این شرح است

«بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

باخبر شدم طلبه مجاهد و برادر ایمانی، جناب آقای پیام نجفی شلمزاری در حادثه‌ای ناگوار و ناگهانی جان به جان‌آفرین تسلیم کرد و دست از دنیای دانی کشید.

اینجانب ضایعه فقدان این برادر عزیز و مؤمن و متخلق را به خانواده‌ محترم و دوستانش خصوصاً برادر فاضل و بزرگوارم حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر طاهری، صمیمانه تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند منان و متعال، برای روح پاکش، رحمت و مغفرت و برای همه وابستگان و بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارم».

یادآور می‌شود، این طلبه جهادگر بعدازظهر روز گذشته ۱۸ خردادماه در سانحه رانندگی  آسمانی شد.

مراسم وداع با پیکر مرحوم نجفی شلمزاری امروز ۱۹ خردادماه از ساعت ۷:۳۰ صبح در  نمازخانه اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود. مراسم تشییع و خاکسپاری وی در شلمزار نیز، امروز از ساعت ۹:۳۰ در ورودی شهر شلمزار برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایکنا این ضایعه را به خانواده مرحوم نجفی شلمزاری و جامعه فرهنگی استان تسلیت می‌گوید.

انتهای پیام
captcha