ثبت‌نام در طرح قرآنی «طاووس بهشتیان» در چهارمحال‌وبختیاری آغاز شد
کد خبر: 4145227
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳

ثبت‌نام در طرح قرآنی «طاووس بهشتیان» در چهارمحال‌وبختیاری آغاز شد

ثبت‌نام از علاقه‌مندان شرکت در طرح قرآنی «طاووس بهشتیان» که در طی تابستان از سوی مدرسه علمیه قرآن‌محور امامیه شهرکرد برگزار می‌شود، آغاز شد.

طرح قرآنی

حجت‌الاسلام والمسلمین رسول کرمی، حافظ کل قرآن کریم در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری با اعلام اینکه برنامه‌ریزی جهت اجرای طرح قرآنی «طاووس بهشتیان» از سوی مدرسه علمیه قرآن‌محور امامیه شهرکرد انجام شده است، اظهار کرد: این طرح قرآنی در تابستان سال جاری ویژه برادران در دو گروه سنی ۹ تا ۱۴ سال و ۱۴ تا ۲۲ سال طراحی شده و به‌صورت‌ شبانه‌روزی طی ۵۰ روز برگزار خواهد شد. 

وی با ذکر اینکه این طرح قرآنی مشتمل بر بخش‌های متنوع فرهنگی، تفریحی و تربیتی است، ادامه داد: کارگاه‌های تخصصی روخوانی و روانخوانی، تجوید، صوت و لحن، سبک زندگی اسلامی در طول این دوره تابستانی برگزار می‌شود؛ همچنین مباحث ناظر بر حفظ تخصصی قرآن و نهج‌البلاغه در دستور کار قرار دارد.

کرمی تصریح کرد: هماهنگی با اساتید و کارشناسان جهت تدریس در این دوره قرآنی پیش‌بینی شده و بهره‌مندی از حضور احمد دباغ، حافظ و نخبه قرآنی در چند نوبت در طول دوره برنامه‌ریزی شده است. 

مجری طرح قرآنی طاووس بهشتیان بیان کرد: برپایی دوره‌های ورزش‌های رزمی با اعطای مدرک نیز برای شرکت‌کنندگان در این دوره پیش‌بینی شده و اجرای برنامه‌های تفریحی و اردویی از دیگر تمهیدات دوره می‌باشد. 

کرمی با اشاره به اینکه دوره قرآنی طاووس بهشتیان زیر نظر حوزه علمیه از ۱۱ تیرماه تا پایان مردادماه در مدرسه علمیه امامیه شهرکرد اجرا می‌شود، توضیح داد: مخاطبان این دوره، نوجوانان و جوانان علاقه‌مند به قرآن کریم و عترت(ع) هستند و از تمامی افراد علاقه‌مند دعوت می‌شود جهت ثبت‌نام تا پنجم تیرماه از طریق تماس یا ارسال پیام به شماره ۰۹۱۳۶۷۶۳۴۵۷ اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha