آغاز رویداد «ستاره‌های مسجد» در چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4143477
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴

آغاز رویداد «ستاره‌های مسجد» در چهارمحال‌وبختیاری

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال‌وبختیاری گفت: با اجرای رویداد «ستاره‌های مسجد» نوجوانان مستعد دهه هشتادی و نودی جذب کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری می‌شوند.

رویداد ستاره های مسجد

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد چهارمحال و بختیاری، محمدرضا مظاهری، مدیر کانون‌های مساجد استان اظهار کرد: رویداد «ستاره‌های مسجد» با هدف جذب جامعه نخبگانی از مدارس در عرصه‌های مختلف و در جهت جوان‌سازی کادر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد چهارمحال و بختیاری مطابق با شیوه‌نامه رویداد «ستاره‌های مسجد» و با جذب نوجوانان مستعد و علاقمند در عرصه‌های مختلف در قالب کادر نوجوان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برگزار می‌شود.

مظاهری با تأکید بر اینکه جذب جامعه نخبگانی مدارس به کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در قالب‌های جذب، سازماندهی، نشست، دوره و کارگاه، همایش و گردهمایی ویژه دهه هشتادی‌ها و‌نودی‌ها هدف اصلی این رویداد است، افزود: برای موفقیت در فرآیند جذب افراد به کانون‌ها، باید کادرِ فعال در مساجد به جز مدیر کانون همگی در رده سنی ۱۲ تا ۱۷ سال باشند.

وی با اشاره به اینکه این رویداد برای اولین‌بار در استان و در راستای پیوند حقیقی مدارس و مساجد در حال برگزاری است، افزود: از نخبگان شناسایی‌شده در مدارس، برای فعالیت در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد دعوت می‌شود و پس از ثبت مشخصات در سامانه بچه‌های مسجد و تأیید توسط مدیر کانون، می‌توانند فعالیت خود را آغاز کنند.

مظاهری با بیان اینکه حدود ۴۵۰ مربی طرح امین در مدارس سطح استان فعالیت می‌کنند، افزود: در جهت جوان‌سازی کادر کانون‌ها با مشارکت اداره‌کل آموزش و پرورش، نوجوانان متناسب با ظرفیت‌های آن‌ها شناسایی و در فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به عنوان کادر آغاز به کار خواهند کرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در پایان گفت: رویداد «ستاره‌های مسجد»  در دو برش شهرستان‌های شهرکرد و سامان آغاز شده و تاپایان سال در تمامی شهرستان‌ها اجرا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha