سرپرست نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه شهرکرد معارفه شد
کد خبر: 4143197
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳

سرپرست نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه شهرکرد معارفه شد

آیین تودیع و معارفه مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه شهرکرد با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی میراحمدی، معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و جمعی از مدیران استانی و دانشگاهیان چهارمحال‌وبختیاری امروز، سوم خردادماه برگزار شد.

تودیع و معارفه مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه شهرکرد

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، «آیین تودیع و معارفه مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه شهرکرد» با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی میراحمدی، معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و جمعی از مدیران استانی و دانشگاهیان چهارمحال‌وبختیاری امروز، سوم خردادماه در سالن عمر خیام دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه شهرکرد برگزار شد. 

یاسر پیرعلی، رئیس دانشگاه شهرکرد در این آیین با اشاره به اینکه دفاع و پیروی از ولایت فقیه وظیفه همه ماست، اظهار کرد: اتفاقات و حوادثی که در شهریور سال گذشته شروع شد و برخی‌ها دوست دارند که ادامه داشته باشد ثابت کرد که اطاعت از امر ولی‌فقیه باید راهبرد جدی همه ما باشد.

وی با استناد به کلام مقام معظم رهبری که فرمودند خرمشهر‌ها در پیش است، ادامه داد: همگی و به‌ویژه ما مسئولان و مدیران باید همواره آماده باشیم و از ولایت دفاع کنیم تا امنیت کشورمان حفظ شود.

پیرعلی با تأکید بر اینکه همه دانشجویان فرزندان ما هستند، گفت: باید با این نگاه، سربازانی را برای وطن تربیت کنیم و نباید با نگاه اداری با دانشجویان رفتار کنیم بلکه نگاهمان رئوفانه و مهربان باشد.

رئیس دانشگاه شهرکرد بیان کرد: قانون فصل‌الخطاب همه ماست و لذا قوانین حکم می‌کند که ارکان دانشگاه با هم‌افزایی کارها را پیش ببرند و لذا معاونت فرهنگی در هم‌افزایی با نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه باید مانند همیشه در حوزه فعالیت‌های فرهنگی در منطقه جنوب غربی کشور بدرخشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مالک حسنی، سرپرست نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه شهرکرد با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی یک شروع جدی در مجموعه‌ای از نظامات و معادلات دنیا و یک خروش انسانی جهانی بود، اظهار کرد: مقام معظم رهبری قائلند که با یک تحول جدی و جدید در نظام منطقه مواجهیم و فرمودند که دانشگاه و دانشجو پیش‌قراول و جلودار این تحول هستند.

حسنی ادامه داد: امروز فرصت مشغول شدن به یکدیگر و اختلافات نیست و در این تحول جدی در منطقه و دنیا فرصت سر خاراندن نداریم؛ ما مدیون ظرفیت دانشجویان و نظریه‌های اساتید هستیم اگر هم و غم خود را برای کار قرار ندهیم.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه شهرکرد با تأکید بر ضرورت هم‌افزایی و همفکری اساتید با نهاد نمایندگی رهبر انقلاب در دانشگاه، بیان کرد: رویکرد بنده در این منصب این است که همکاری‌های درون‌دانشگاهی و برون‌دانشگاهی با اساتید استان در دستور کار قرار گیرد تا بتوانیم طرح‌های چابک و اثرگذار را در دانشگاه‌ اجرا کنیم.

حسنی افزود: استان‌های کوچک بهترین بستر اجرای طرح‌های بزرگ کشوری هستند تا در صورت نتیجه‌بخش بودن این طرح‌ها به کل کشور تسری یابد لذا چهارمحال‌وبختیاری و دانشگاه شهرکرد بستر اجرای طرح‌های ملی نخبگانی را دارد.

وی در پایان گفت: استفاده از ظرفیت دانشجویان را با جدیت پیگیری می‌کنیم و طرح‌های متعددی در حوزه آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و ... مطرح هستند که امیدواریم در هم‌افزایی و همفکری با اساتید این طرح‌ها را اجرایی کنیم.

حجت‌الاسلام سعید صفی شلمزازی، مسئول سابق نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهرکرد در این آیین با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و پاسداشت یاد شهدا با اشاره به ۱۲ سال خدمت خود در این منصب، اظهار کرد: آغاز خدمت بنده با برپایی طرح ضیافت اندیشه در دانشگاه‌ شهرکرد بود و اگر کارهایی در نهاد انجام شده است، توفیق الهی بوده و امیدواریم ذخیره‌ای برای قیامت ما باشد.

وی ادامه داد: از روز نخست خدمت در نهاد نیز قائل بودم که با سه نیرو نمی‌توان برای شش هزار دانشجو، ۴۰۰ کارمند و ۴۰۰ هیئت علمی کاری از پیش برد و لذا تأکید داشتم که همه دانشجویان و اساتید و کارمندان را از خودمان بدانیم که خوشبختانه با این نگاه، توفیقاتی نیز حاصل شد.

در این آیین از زحمات ۱۲ ساله حجت‌الاسلام والمسلمین سعید صفی شلمزازی تقدیر و حجت‌الاسلام والمسلمین مالک حسنی به‌عنوان سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهرکرد معرفی شد.

انتهای پیام
captcha