اعلام جزئیات برنامه‌های کاروان «زیر سایه خورشید» در چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4142301
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸

اعلام جزئیات برنامه‌های کاروان «زیر سایه خورشید» در چهارمحال‌وبختیاری

مسئول شبکه جوانان رضوی چهارمحال‌وبختیاری گفت: در برنامه‌های امسال، کارویژه کاروان «زیر سایه خورشید» در چهارمحال‌وبختیاری ناظر بر مبحث دختران است که به‌عنوان رویکرد کاروان مدنظر قرار گرفته است.

حضور خادمان رضوی در ایکنا

همزمان با میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و آغاز دهه کرامت، کاروان «زیر سایه خورشید» متشکل از خادمان حرم حضرت مطهر رضوی امروز، 31 اردیبهشت‌ماه در دفتر خبرگزاری ایکنا شعبه چهارمحال‌وبختیاری حضور یافته و به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ دادند.

محسن کاووسی، مسئول شبکه جوانان رضوی چهارمحال‌وبختیاری در این برنامه در تشریح اهم برنامه‌های این کاروان در استان و با اشاره به اینکه این کاروان امسال شانزدهمین سال حضور خود در استان‌ها را تجربه می‌کند، اظهار کرد: شبکه جوانان رضوی با هدف برپایی جشن‌های زیر سایه خورشید تشکیل شده است و در استان ما نیز این شبکه در خدمت خادمان و مردم استان است.

وی در خصوص فعالیت این کاروان «زیر سایه خورشید» در سال 1401 در 10 شهرستان استان، بیان کرد: این کاروان در سال گذشته 150 برنامه را در جای‌جای استان برگزار کرد و خادمان این کاروان بالغ بر سه هزار کیلومتر مسیر را در طی 11 روز حضور در استان جهت برگزاری این برنامه‌ها طی کردند.

کاووسی در خصوص برکات حضور خادمان رضوی در استان، توضیح داد: حضور این کاروان در دل مناطق عشایری و روستایی صحنه‌های بسیار زیبایی را رقم می‌زند و امسال نیز خوشبختانه این فرصت برای بازآفرینی این لحظات معنوی در بین مردم فراهم شده است.

وی تصریح کرد: کاروان زیرسایه خورشید متشکل از مدیر کاروان به همراه مُبلغ، مداح و دو خادم حرم مطهر رضوی صبح امروز وارد شهرکرد شدند و پس از حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام والای شهیدان استان و حضور در دفتر خبرگزاری ایکنا، شرکت در جشن دانشگاه آزاد اسلامی و حضور در برنامه‌های مردمی و عمومی به مناسبت میلاد حضرت معصومه(س) و خانه ایتام در دستور کار امروز کاروان در شهرکرد قرار دارد.

کاووسی شرکت در یک برنامه عمومی با عنوان «با اجازه امام رضا(ع)، بله» را یکی دیگر از برنامه‌های کاروان خادمان دانست و توضیح داد: در طی این برنامه، عقد دو زوج هم‌استانی با حضور خدام رضوی برگزار خواهد شد؛ برپایی مراسم بزرگداشت روز سوم خرداد از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

مسئول شبکه جوانان رضوی چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: حضور در روستاهای کوهرنگ با مسیرهای صعب‌العبور از دیگر برنامه‌هاست که به همت خادمان در میان اهالی این مناطق خواهیم بود. 

کاووسی گفت: در برنامه‌های امسال، کارویژه کاروان «زیر سایه خورشید» در چهارمحال‌وبختیاری ناظر بر مبحث دختران است که به‌عنوان رویکرد کاروان مدنظر قرار گرفته است؛ همچنین اهتزاز پرچم منقش به نام امام رضا(ع) در دهه کرامت در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام
captcha