حضور خادمان حرم مطهر رضوی در دفتر خبرگزاری ایکنا
کد خبر: 4142260
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶

حضور خادمان حرم مطهر رضوی در دفتر خبرگزاری ایکنا

همزمان با میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و آغاز دهه کرامت، کاروان «زیر سایه خورشید» متشکل از خادمان حرم حضرت مطهر رضوی در دفتر خبرگزاری ایکنا شعبه چهارمحال‌وبختیاری حضور یافته و به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ دادند.

حضور خادمان حرم مطهر رضوی در ایکنا

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، همزمان با میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و آغاز دهه کرامت، کاروان «زیر سایه خورشید» متشکل از خادمان حرم حضرت مطهر رضوی امروز، 31 اردیبهشت‌ماه در دفتر خبرگزاری ایکنا شعبه چهارمحال‌وبختیاری حضور یافته و به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ دادند.

مهدی شاد، مسئول کاروان زیر سایه خورشید چهارمحال‌وبختیاری با قدردانی از میزبانی خبرگزاری قرآن از کاروان خادمان رضوی، اظهار کرد: خوان کرم حضرت امام رضا(ع) آنچنان گسترده است که جای‌جای ایران را باید صحن رضوی بدانیم و معتقدیم که امروز به زیارت حضرت در صحن چهارمحال‌وبختیاری آمده‌ایم.

وی ادامه داد: خادمانی که امروز در چهارمحال‌وبختیاری حضور دارند در طول سال همواره در صحن مطهر رضوی خدمت‌رسانی می‌کنند و از امروز به مدت 10 روز به برکت دهه کرامت 1402 در 11 شهرستان استان چهارمحال‌وبختیاری این خدمت را تداوم می‌بخشند. 

شاد با اشاره به برنامه‌های اجتماعی کاروان، بیان کرد: در این حوزه قریب به 110 برنامه با حضور زوار امام رضا(ع) در بام ایران برگزار خواهد شد؛ برنامه‌های ویژه‌ در مناطق عشایرنشین استان، بیمارستان‌ها، زندان‌ها، مراکز بهزیستی، دانشگاه‌ها و دیگر اماکن در طی این دهه در جای‌جای استان برگزار خواهد شد.

افتخار خادمی حضرت رضا(ع)

حجت‌الاسلام والمسلمین امین خسروی، مُبلغ کاروان زیر سایه خورشید در چهارمحال‌وبختیاری نیز در این برنامه با اشاره به اینکه امام رضا(ع) را چون دوست و دشمن از ایشان راضی بودند با این نام خواندند، اظهار کرد: زائر وقتی به حرم مطهر مشرف می‌شود اگر مقدرات اقتضا کند، حاجت خود را می‌گیرد و از حرم دست خالی باز نمی‌گردد.

وی ادامه داد: اگر هم مقدرات بر این باشد که شرایط استجابت دعا فراهم نباشد، امام رضا(ع) زائر خود را از آستان مقدسش راضی باز می‌گرداند حتی اگر حاجتش را برآورده نکند.

خسروی با اشاره به پرچم متبرک بارگاه ملکوتی ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع)، بیان کرد: حضرت یعقوب نیز با بوییدن پیراهن یوسف شفا گرفت و لذا حضور پرچم متبرک منتسب به حضرت به‌عنوان نماینده خداوند متعال بر روی زمین برای همه ما محترم است و خادمان حرم نیز به لطف انتساب به امام رضا(ع) مورد احترام هستند و این فرصت برای ما افتخار بزرگی است.

در این برنامه که ریاست و کارکنان جهاددانشگاهی چهارمحال‌وبختیاری نیز حضور داشتند، هر یک از خادمان حرم مطهر رضوی در فضایی معنوی و آکنده از رایحه رضوی به بیان معجزاتی از تجربه خدمت به آستان مقدس رضوی پرداختند.

انتهای پیام
captcha