طرح قرآنی «تسنیم» در لردگان برگزار می‌شود
کد خبر: 4138297
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵
در تابستان

طرح قرآنی «تسنیم» در لردگان برگزار می‌شود

طرح قرآنی «تسنیم» با همکاری مؤسسه مجمع القرآن فاطمیون شهرستان گراش استان فارس و مدرسه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) لردگان در تابستان ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

قرآن کریم

اسماعیل حسنی، مدیر اجرایی طرح قرآنی «تسنیم» در شهرستان لردگان در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اینکه دوره جدید طرح تسنیم با همکاری مؤسسه مجمع القرآن فاطمیون شهرستان گراش استان فارس با همکاری مدرسه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) لردگان برگزار می‌شود، اظهار کرد: این دوره 2 ماهه با موضوع حفظ سه جزء قرآن کریم در تابستان امسال برگزار خواهد شد و ثبت‌نام آن از امروز، 13 اردیبهشت ماه آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: این طرح به‌صورت شبانه‌روزی، همراه با امکانات خوابگاهی و رفاهی و ویژه آقایان  ۱۲ تا ۲۵ سال طراحی شده است، لذا از عموم علاقه‌مندان حفظ قرآن کریم در سراسر کشور و استان دعوت شده تا در این طرح قرآنی شرکت کنند.

حسنی با تصریح اینکه مهلت ثبت‌نام در دوره قرآنی «تسنیم» تا پایان خردادماه سال‌جاری اعلام شده است، گفت: برگزاری کلاس ترجمه و مفاهیم قرآن کریم، برگزاری کلاس‌های احکام و اخلاق، اردوهای زیارتی و سیاحتی، برگزاری کلاس تجوید، اعطای مدرک حفظ و برنامه‌های ورزشی از مزایای طرح قرآنی تسنیم است.

حسنی تأکید کرد: این دوره قرآنی شبانه‌روزی با حضور اساتیدی از داخل استان و نیز از شهر مقدس قم و با بهره‌گیری از کادر اجرایی مجرب در لردگان برگزار خواهد شد.افراد علاقه‌مند و واجد شرایط در سراسر استان و کشور می‌توانند برای شرکت در این طرح در لردگان با شماره‌ ۰۹۱۳۰۹۶۴۳۹۲ تماس حاصل کنند.

یادآور می‌شود، دوره قبلی طرح قرآنی «تسنیم» در تابستان ۱۴۰۱ با مشارکت ۵۵ قرآن‌آموز از سراسر کشور، در مدرسه علمیه قرآن‌محور امامیه شهرکرد برگزار شد.

انتهای پیام
captcha