آزمون طرح «اعطای مدرک تخصصی حفظ قرآن» برگزار می‌شود
کد خبر: 4137738
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰
در چهارمحال‌وبختیاری

آزمون طرح «اعطای مدرک تخصصی حفظ قرآن» برگزار می‌شود

مرحله کتبی هجدهمین دوره طرح «ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم» همزمان با سراسر کشور در روز جمعه، ۱۵ اردیبهشت‌ماه با حضور ۶۷ حافظ قرآن استان شامل ۱۵ آقا و ۵۲ بانو برگزار می‌شود.

آزمون اعطای مدرک تخصصی حفظ

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوذر کارگر، رئيس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به برگزاری مرحله کتبی هجدهمین دوره طرح «ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم»، اظهار کرد: این آزمون همزمان با سراسر کشور در روز جمعه، ۱۵ اردیبهشت‌ماه با حضور ۶۷ حافظ قرآن استان شامل ۱۵ آقا و ۵۲ بانو برگزار می‌شود.

وی با ذکر اینکه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون هم‌اکنون در سایت دارالقرآن الکریم به نشانی telavat.ir امکان‌پذیر است، ادامه داد: شرکت‌کنندگان می‌توانند تا یک روز قبل از آزمون، کارت ورود به جلسه را دریافت کنند.

کارگر بیان کرد: آزمون کتبی اعطای مدرک تخصصی حفظ رأس ساعت ۹ صبح در تالار بلاغ اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان واقع در خیابان شریعتی شهرکرد برگزار می‌شود و با توجه به تعداد اندک شرکت‌کنندگان شهرستان‌ها، تمامی حفاظ در مرکز استان آزمون خود را برگزار می‌کنند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: در دوره قبلی آزمون اعطای مدرک حفظ در مجموع، ۱۰۵ نفر از حافظان استان شامل ۸۶ بانو و ۱۹ آقا در سه رشته حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و حفظ کل در طرح اعطای مدرک تخصصی شرکت کردند که ۱۹ حافظ شامل ۱۳ بانو و ۶ آقا موفق به اخذ مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم در ۱۰، ۲۰ و ۳۰ جزء شدند.

یادآور می‌شود، ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم هر سال در چهار مرحله از سوی سازمان دارالقرآن الکریم برای حفاظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و کل قرآن کریم در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha