پیام تسلیت مدیر حوزه علمیه چهارمحال‌وبختیاری در پی ارتحال آیت‌الله موسوی تهرانی
کد خبر: 4136920
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۴:۵۸

پیام تسلیت مدیر حوزه علمیه چهارمحال‌وبختیاری در پی ارتحال آیت‌الله موسوی تهرانی

در پی ارتحال آیت‌الله سیدرسول موسوی تهرانی، از اساتید برجسته و پیشکسوت حوزه علمیه قم، حجت‌الاسلام والمسلمین اسحاق سعیدی، مدیر حوزه علمیه چهارمحال‌وبختیاری پیام تسلیتی صادر کرد.

پیام تسلیت

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، در پی ارتحال آیت‌الله سیدرسول موسوی تهرانی، از اساتید برجسته و پیشکسوت حوزه علمیه قم، حجت‌الاسلام والمسلمین اسحاق سعیدی، مدیر حوزه علمیه چهارمحال‌وبختیاری پیام تسلیتی صادر کرد. متن پیام به شرح زير است:

«بسمه‌تعالی

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ (بقره/156)

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِي الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا يَسُدُّهَا شَيْءٌ

خبر ارتحال فقیه اصولی حضرت آیت‌الله سیدرسول موسوی تهرانی قدس سره موجب تألم و تاسف شد. آن استاد معظم از نمونه‌های برجسته علمی و الگوی نمونه برای حوزویان و اساتید تلاشگر و مجاهدان راه تعلیم و تربیت و تدریس علوم حوزوی است.

از فضایل و قلم یادگار و ماندگار آن استاد فقید ۲ کتاب «الوسائل الی غوامض الرسائل لاستاذ الفقهاء و المجتهدین الشیخ مرتضی الانصاری قدس سره» و «مجمع الفوائد فی شرح الفرائد» است.

درس رسائل ایشان در سال‌های دهه هفتاد و هشتاد شمسی مورد اقبال و استقبال فضلای حوزوی بود و کلاس درس ایشان از کلاس‌های پرجمعیت و مملو از طلاب مشتاقِ آن بیان شیرین و روان در درس رسائل بود.

اینجانب ضایعه فقدان آن استاد بزرگوار را به محضر حضرت بقیه الله(عج) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، حوزه‌های علمیه و طلاب و روحانیون و همه ارادتمندان آن مرحوم تسلیت عرض می‌کنم.

إن‌شاءالله که روح آن عالم فقید با رسول الله الاعظم(ص) محشور باد».

انتهای پیام
captcha