اعلام روش‌های پرداخت زکات فطریه به نیازمندان بهزیستی چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4135739
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۲

اعلام روش‌های پرداخت زکات فطریه به نیازمندان بهزیستی چهارمحال‌وبختیاری

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری از برپایی بیش از ۳۰۰ پایگاه‌ ثابت و سیار بهزیستی در مناطق مختلف چهارمحال‌وبختیاری برای دریافت زکات فطریه، نذورات و کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم مؤمن و روزه‌دار در عید سعید فطر خبر داد.

زکات فطریه

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی چهارمحال‌وبختیاری، علی نصیری، سرپرست بهزیستی استان در آستانه عید سعید فطر گفت: بر اساس فتوای مراجع عظام، سازمان بهزیستی می‌تواند برای حمایت از زنان سرپرست خانوار، کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست و افراد دارای معلولیت اقدام به جمع‌آوری زکات فطریه و توزیع در بین گروه‌های هدف کند.  

نصیری افزود: خیران و افراد نیکوکاران به روش‌های مختلفی می‌توانند زکات فطریه خود را در جهت یاری‌رسانی به نیازمندان پرداخت کنند.

نصیری تأکید کرد: جهت سهولت پرداخت شماره حساب ۴۱۶۹۰۳۴۵۴۱۷۸۱۰۴۱ هدایای خاص نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و  شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۹۵۴۱۶۰۵۸ جهت واریز کمک‌های نقدی در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: کلیه مؤسسات و مراکز خیریه تحت نظارت بهزیستی استان که مجوز جلب مشارکت‌های مردمی دارند نیز آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردمی هستند.

سرپرست بهزیستی استان اضافه کرد: در عید فطر سال گذشته، مردم استان بیش از چهار میلیارد ریال در قالب فطریه به این سازمان کمک کردند که مشارکت به دست آمده در راستای احداث مسکن، ازدواج و تهیه جهیزیه برای معلولان و مددجویان، اشتغال، درمان مددجویان و تهیه مواد غذایی مورد نیاز خانواده‌های نیازمند این استان هزینه شد.

انتهای پیام
captcha