چهارمحال‌وبختیاری؛ رتبه پنجم مشارکت در پویش «ستاره‌های زمین»
کد خبر: 4133861
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۵:۲۰

چهارمحال‌وبختیاری؛ رتبه پنجم مشارکت در پویش «ستاره‌های زمین»

چهارمحال‌وبختیاری بر طبق آخرین آمار دومین پویش قرآنی «ستاره‌های زمین» ویژه ماه مبارک رمضان، در رده پنجم بعد از استان‌های قم، یزد، تهران و زنجان قرار گرفت.

پویش ستاره‌های زمین

سیدعبدالله میراحمدی، دبیر جامعه فرهنگی قرآنی عصر چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از استان با اشاره به برگزاری دومین پویش «ستاره‌های زمین» ویژه ماه مبارک رمضان در استان همزمان با سراسر کشور، اظهار کرد: در این پویش قرآنی از خانواده‌ها درخواست داشته‌ایم که در ایام ماه مبارک و در موعد افطار که اعضای خانواده گرد سفره جمع هستند، سوره مبارکه قدر را تلاوت و فیلم یا تصاویر آن به دبیرخانه پویش ارسال کنند.

وی ادامه داد: علت انتخاب این سوره مبارکه، تأکید روایات بر مستحب بودن قرائت آن در لحظات افطار و سحر است.

میراحمدی تأکید کرد: خانواده‌های چهارمحال‌وبختیاری می‌توانند فیلم و عکس خود از همخوانی سوره قدر را در setare۱۱۴.ir بارگذاری کنند و یا عدد ۸ را به شماره ۳۰۰۰۵۷۵۸ بفرستند تا لینک پایگاه اینترنتی پویش «ستاره‌های زمین» برای آنان ارسال شود. 

میراحمدی تأکید کرد: ۱۱۴ کمک هزینه سفر خانوادگی به مشهد مقدس به قید قرعه به شرکت‌کنندگان این پویش اهدا می‌شود.

دبیر جامعه فرهنگی قرآنی عصر استان گفت: براساس آخرین آمار خانواده‌های شرکت‌کننده در پویش ستاره‌های زمین که از سوی دبیرخانه کشوری اعلام شده چهارمحال‌وبختیاری در رده پنجم بعد از استان‌های قم، یزد، تهران و زنجان قرار گرفته است.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
نیلوفر شیرمردی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۵ - ۲۰:۳۴
0
0
واقعا انس با قرآن تو زندگی برکت وپل ارتباط بین معبود انسان است.
captcha