اعلام برنامه‌های کاروان قرآنی «آیه‌های انقلاب» در چهارمحال‌وبختیاری + تیزر
کد خبر: 4119989
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۰

اعلام برنامه‌های کاروان قرآنی «آیه‌های انقلاب» در چهارمحال‌وبختیاری + تیزر

اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال‌وبختیاری در اطلاعیه‌ای از آغاز محافل انس با قرآن کاروان قرآنی «آیه‌های انقلاب» از امروز ۱۷ بهمن‌ماه و به مدت پنج روز تا ۲۲ بهمن خبر داد.

کاروان قرآنی آیه های انقلاب

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال‌وبختیاری در اطلاعیه‌ای از آغاز محافل انس با قرآن کاروان قرآنی «آیه‌های انقلاب» از امروز ۱۷ بهمن‌ماه و به مدت پنج شب تا ۲۲ بهمن خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است که به‌مناسبت فرا رسیدن چهل‌و‌چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و نیز در پاسخ به هتک حرمت ساحت مقدس قرآن کریم در کشورهای غربی، کاروان قرآنی «آیه‌های انقلاب» چهارمحال‌وبختیاری با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و با محوریت مساجد و بقاع متبرکه استان اقدام به برپایی محافل انس با قرآن در پنج شهرستان می‌کند.


بیشتر بخوانید:


این کاروان متشکل از سیدمصطفی حسینی، قاری بین‌المللی، علی اسماعیلی، قاری و مبتهل ملی از استان، حجت‌الاسلام محمدابراهیم حجت‌پناه، حافظ کل قرآن و محیاسادات احمدی، خطبه‌خوان خردسال استان تشکیل شده است که از ۱۷ تا ۲۲ بهمن‌ماه به‌مدت پنج شب همراه با نماز مغرب و عشاء به اجرای برنامه قرآنی می‌پردازد.

مسجد الزهرا(س) شهر بن، آستان مقدس امامزاده میرحیدرشاه(ع) نقنه در شهرستان بروجن، مسجد موسی بن جعفر(ع) شهر فارسان، مسجد حضرت ابوالفضل(ع) سامان و مسجد امام رضا(ع) شهرکرد میزبان اولین کاروان قرآنی استان در ایام‌الله دهه فجر خواهند بود. از عموم مردم و جامعه قرآنی استان برای حضور پرشور در این محافل دعوت به‌عمل آمده است.

همچنین برای بهره‌مندی بیشتر هم‌استانی‌ها از حضور سیدمصطفی حسینی، قاری بین‌المللی کشورمان در استان، محافل انس با قرآن کاروان قرآنی آیه‌های انقلاب چهارمحال‌وبختیاری با حضور این قاری ممتاز امروز در مسجد جامع شهر هفشجان همزمان با اقامه نماز ظهر و عصر و مسجد حضرت ابوالفضل سامان از ساعت ۱۴:۰۰ برگزار می‌شود.

امروز شهرکردی‌ها نیز همزمان با اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد امام رضا(ع) میرآباد غربی میزبان این کاروان قرآنی هستند.جزئیات بیشتر برنامه‌های کاروان قرآنی آیه‌های انقلاب متعاقباً از سوی اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اعلام خواهد شد.  

انتهای پیام
captcha