بازدید میدانی امام‌جمعه شهرکرد از مناطق گرفتار در برف +فیلم و عکس
کد خبر: 4119248
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۱

بازدید میدانی امام‌جمعه شهرکرد از مناطق گرفتار در برف +فیلم و عکس

در پی بارش سنگین برف در نقاط مختلف چهارمحال‌وبختیاری، حجت‌الاسلام نکونام امام‌جمعه شهرکرد از روز گذشته با حضور در شهرستان‌های کوهرنگ و اردل، روند خدمت‌رسانی به مردم را از نزدیک بررسی کرد.

بازدید میدانی امام جمعه شهرکرد از اردل

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از دفتر امام‌جمعه شهرکرد، صبح امروز، پنج شنبه ۱۳ بهمن ماه، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری پس از سفر روز گذشته خود به منطقه کوهرنگ، به شهرستان اردل و منطقه دیناران سفر کرد تا از نزدیک روند خدمت‌رسانی به مردم در این روزهای برفی و بازگشایی جاده‌های مواصلاتی و خدمات دیگر را بررسی کند و به نیروهای خدمات‌رسان خداقوت و خسته نباشید بگوید.

در طی این بازدیدها راه ارتباطی مردم لشتر و روستاهای اطراف با یک تراکتور متعلق درحال پاکسازی بود که جوابگوی حجم برف موجود نیست لذا طی هماهنگی با مسؤلان استانی و فرماندار شهر اردل و راهداری شهرستان، ۲ دستگاه گریدر و لودر جهت بازگشایی جاده روستای لشتر و چویلان به منطقه اعزام شدند که روند بازگشایی مسیر تسریع شده است.

با اینحال، راه ارتباطی مردم از روستای لشتر به سمت بادره و دهدلی و روستاهای واقع در مسیر بسته است که حجت‌الاسلام نکونام ضمن حضور میدانی در منطقه بر بازگشایی هر چه سریع‌تر این مسیرها تأکید کرد و پس از پیگیری‌ها به عمل آمده، یک دستگاه بولدرز از استان بوشهر جهت بازگشایی این مسیر در حال اعزام به منطقه است.

روز گذشته نیز حجت‌الاسلام نکونام با حضور در شهرستان کوهرنگ از نزدیک روند بازگشایی مسیرها و خدمت‌رسانی جاده‌ای توسط نیروهای راهداری و هلال احمر و دستگاه‌های خدمات‌رسان را بررسی و ‌بازدید کرد و گلایه‌ها و حرف‌های مردم را شنید.

انتهای پیام
captcha