دوره آموزشی «تبیین وضعیت اقتصادی» در شهرکرد برگزار می‌شود
کد خبر: 4118807
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۳:۲۸

دوره آموزشی «تبیین وضعیت اقتصادی» در شهرکرد برگزار می‌شود

دوره آموزشی یک‌روزه «تبیین وضعیت اقتصادی» ویژه بانوان و آقایان شبکه تبلیغ، اقشار تأثیرگذار و تشکل‌های دینی، پنجشنبه، ۱۳ بهمن‌ماه در سالن بلاغ تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری برگزار می‌شود.

دوره آموزشی تبیین وضعیت اقتصادی ایران

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابوالقاسم کاظمی، معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از استان با اشاره به برگزاری دوره آموزشی یک‌روزه «تبیین وضعیت اقتصادی» در استان در روز پنج‌شنبه ۱۳ بهمن‌ماه، اظهار کرد: این دوره آموزشی ویژه بانوان و آقایان شبکه تبلیغ، اقشار تأثیرگذار و تشکل‌های دینی است که با همکاری اداره‌کل تبلیغات اسلامی و مرکز مدیریت حوزه علمیه استان از ساعت ۸ تا ۱۶ فردا در سالن بلاغ تبلیغات اسلامی استان برگزار می‌شود.

وی در خصوص محتوای این دوره آموزشی، ادامه داد: دوره آموزشی تبیین وضعیت اقتصادی ایران با حضور «حسین عباسی‌فر»، پژوهشگر رسانه و اقتصاد از اندیشکده قصد و «سیدامیرحسین حسینی»، پژوهشگر حوزه‌های تخصصی اقتصاد و معاون اندیشکده قصد برگزار خواهد شد و مباحثی ناظر بر جنگ شناختی اقتصاد، روایت اقتصاد انقلاب اسلامی، روایت خودرو در اقتصاد ایران و جهان و روایت مسکن به بحث و بررسی گذاشته می‌شود.

کاظمی برخی اهداف برپایی این دوره را نیز یادآور شد و گفت: تبیین کارآمدی و دستاوردهای انقلاب اسلامی به‌عنوان یکی از ضروریات امروزه جامعه بوده و لازم است تمام مسئولان به‌ویژه در حوزه فرهنگی نسبت به این مهم اقدامات متناسبی انجام دهند.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان افزود: با توجه به فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی و فرصتی که جهت تبیین دستاوردهای انقلاب در این ایام حاصل می‌شود، لازم است مبلغان و فعالان فرهنگی نسبت به تبیین مهم‌ترین مسئله امروز جامعه یعنی اقتصاد، ورود فعال و مؤثری داشته باشند.

کاظمی گفت: اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان برای توانمندسازی بیشتر این افراد برای ورود به این عرصه، اقدام به برگزاری دوره آموزشی تبیین وضعیت اقتصادی با ریزموضوعات جنگ شناختی اقتصادی، روایت آقای اقتصاد ایران و روایت خودرو و مسکن در اقتصاد ایران و جهان کرده است، تا با بهره‌گیری شرکت‌کنندگان از اساتید توانمند این دوره، به‌عنوان افسران جهاد تبیین نقش‌آفرین باشند.

وی در پایان گفت: در اصل، چنین دوره‌ای نقش آمادگی قبل از عملیات را دارد تا فعالان شبکه تبلیغ و اقشار اثرگذار جامعه در این جهاد در مقابله با تحریف و تلاش دشمنان در ناکارآمد جلوه دادن انقلاب اسلامی، توفیق داشته باشند.

انتهای پیام
captcha