اهانت به مقدسات برای مبارزه با اسلام‌خواهی است
کد خبر: 4117555
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸
آیت‌الله رسول فلاحتی:

اهانت به مقدسات برای مبارزه با اسلام‌خواهی است

نماینده ولی‌ فقیه در گیلان گفت: دشمنان و اسلام‌ستیزان برای مبارزه با اسلام‌خواهی و وادار کردن مسلمانان به عقب‌نشینی همواره به ترویج اباحه‌گری، شهوت‌پرستی، بت‌پرستی و ایجاد مراکزی که زمینه انحطاط انسان را فراهم می‌کند، روی آورده‌اند تا مسلمانان را از عقاید و باورهای ملی و دینی‌ دور کنند.

آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی‌ فقیه در استان گیلان امروز، هفتم بهمن‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی امام خمینی(ره) رشت با اشاره به فرارسیدن سالروز ولادت باسعات امام جواد(ع) و بازگشت امام خمینی(ره) به ایران و آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی مصادف با 12 بهمن‌ماه اظهار کرد: هرچه از عمر بابرکت انقلاب اسلامی می‌گذرد مقتدرتر شده و منجر به عقب‌نشینی دشمنان می‌شود.

وی ضمن محکومیت اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم در سوئد توسط اسلام‌ستیزان افزود: این حرکات نابخردانه و هتاکی به ساحت مقدس قرآن کریم قبلا هم سابقه داشته است زیرا می‌دانند توسعه اسلام‌خواهی امروز در میان ملل کاملا ملموس و آشکار است و از طبقات مختلف دانشگاهی، فرهیخته و سایر اقشار، گرایش به اسلام و مکتب شیعه دارند تا جایی که قدرت‌های سلطه وادار شدند چنین حرکات مذبوحانه‌ای علیه قرآن کریم و اسلام انجام دهند.

امام جمعه رشت با اشاره به بیداری گسترده امت اسلامی گفت: مسلمانان در سراسر دنیای اسلام خیزشی از خود نشان داده‌اند که در طول تاریخ نبوده و این خیزش بزرگ اسلامی برای استکبار پذیرفتنی و قابل تحمل نیست. دشمنان و اسلام‌ستیزان برای مبارزه با اسلام‌خواهی و وادار کردن مسلمانان به عقب‌نشینی همواره به ترویج اباحه‌گری، شهوت‌پرستی، بت‌پرستی و ایجاد مراکزی که زمینه انحطاط انسان را فراهم می‌کند، روی آورده‌اند تا مسلمانان را از عقاید و باورهای ملی و دینی‌ دور کنند.

آیت‌الله فلاحتی قرآن کریم را کتاب زندگی و سعادت مسلمانان و بشریت دانست و افزود: دشمن با این‌گونه اهانت‌ها و اقدامات می‌خواهد واکنش مسلمانان را بسنجد که نسبت به عقایدشان چگونه برخوردی نشان می‌دهند.

نماینده ولی‌ فقیه در استان گیلان با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز این‌گونه اهانت‌ها به قرآن کریم را محکوم کردند، گفت: پیام اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی یعنی مسلمانان باید به پاخیزند و نشان دهند که در دفاع از آرمان‌های الهی عقب‌نشینی نکرده‌اند و زیر بار زور قدرت‌های شوم سلطه نخواهند رفت.

آیت‌الله فلاحتی به ضرورت ایستادگی و واکنش سریع مسلمانان در محکومیت هتک حرمت به آرمان‌های الهی و کتاب خدا تأکید و بیان کرد: حیثیت ما از قرآن، اهل‌ بیت(ع) و اسلام است و باید در برابر جبهه کفر بایستیم. آمریکایی‌ها طالب جنگ و نفاق در دنیا هستند و چیزی جز ویرانی از خود بر جای نگذاشته و فقط جرم و جنایت برای بشریت به ارمغان آورده‌اند.

وی با اشاره به مصاحبه اخیر کلینتون مبنی بر اینکه آمریکا در طول 11 سال، 37 میلیون آواره به جای گذاشته است، بیان کرد: کلینتون با این مصاحبه، در واقع چهره زشت آمریکا را به جهانیان نشان داد که چیزی جز ذلت برای بشریت نداشتند، آنها درباره حقوق زنان حرف می‌زنند در حالی‌که بسیاری از آن 37 میلیون آواره، زن و کودک بودند.

انتهای پیام
captcha